suhteen kylmyys vaivaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kerroin äskettäin miehelleni,että haluaisin häneltä enemmän hellyyttä ja huomiota. Hänen mielestään sitä on tarpeeksi,vaikka itse koen etten saa sitä juuri nimeksikään asti. Emme koskaan arkena pussaile, viikonloppuisin vapaalla hiukan enemmän. Seksiä harrastamme kerran kuukaudessa..olen raskaana,mutta silti seksin epämukavuudesta huolimatta koen sen tärkeäksi raskaanakin. Tavallaan se pitää parisuhteenkin edes jollain tavalla läheisenä,kun sitä harrastetaan vaikkapa kerran kuukaudessa. En seksiä niin usein kaipaakaan, vaan vain pusuja ja haleja jne. En siis paljon vaadi vai vaadinko??

Tulin torjutuksi vaikka kerroin asian ihan suoraan miehelleni. Hän ei ottanu minua syliin tai halannut EDES. Onko muiden miehet noin kylmiä? Tuntuu että tämä tilanne on ollut tällainen jo parin vuoden ajan, esikoisemme syntymän jälkeen. Ja jos joku nyt miettii onko hänellä toinen nainen, niin voin sanoa että ei ole. Sen tiedän varmuudella koska vietämme kaiken vapaa-ajan yhdessä.

Sinulla on vielä toivoa kun sentään joskus pussailee ja halaa.Minun sen sijaan nukkuu eri huoneessa (jo puolitoista viim.vuotta).Seksiä on kun pyydän kerran kuussa ja aina täytyy pyytää.Ikinä ei tee itse aloitetta.kaikki vap.ajat viettääpojn kanssa jäähallilla vaikkei edes tarttisi .Olen puhunut tästä thänelle ihan turhaan ja kertonut kuinka yksin olen päivin ja öin.Ei mitään vastakaikua vaan suutuu.ja noita jäähalleja on siis menoa 3-4 kert.viikossa illat ja viikonloput peleissä ympäri suomea.Poika on vain hänen ...en ole pojalle äiti.
Nyt olen jotenkin turtunut tähän ja minulle on aivan sama missä on ja mitä tekee ,missä nukkuu ym.En ajattele enää että olisimme yhdessä silloin ja silloin vaan elelen päivä kerrallaan ja ehkä tää meidän liitto loppuu tai sitten ei.Itse haluaisn tietenki että olisi joku joka minusta välittää Ihan OIKEESTI.

No ehkä meillä sitten on vielä toivoa. Mies vain sanoi mulle,että jos hän ei osaa antaa mulle tarpeeksi huomiota niin mun täytyy lähteä hakemaan sitä huomiota sitten muualta. Enkä tosiaankaan aio sellaiseen,tuskin mieskään sitä tahtoisi,mutta sanoi vain niin ilkeesti että tuli surullinen olo. Ymmärrän kaikki työpaineet jne,ettei viikolla aina innosta,mutta pienikin huomionosoitus olis tärkeää. Esim. pieni pusu kotiin tullessa tai illalla nukkumaan mentäessä. Me ollaan kuitenkin vielä nuoria eikä mitään vanhuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ehkä meillä sitten on vielä toivoa. Mies vain sanoi mulle,että jos hän ei osaa antaa mulle tarpeeksi huomiota niin mun täytyy lähteä hakemaan sitä huomiota sitten muualta. Enkä tosiaankaan aio sellaiseen,tuskin mieskään sitä tahtoisi,mutta sanoi vain niin ilkeesti että tuli surullinen olo. Ymmärrän kaikki työpaineet jne,ettei viikolla aina innosta,mutta pienikin huomionosoitus olis tärkeää. Esim. pieni pusu kotiin tullessa tai illalla nukkumaan mentäessä. Me ollaan kuitenkin vielä nuoria eikä mitään vanhuksia.

Meillä mies ei puhu edes minulle oikein mistään.Sanoinkin hänelle ,että jos ei suhdetta hoida se kyllä kuolee .Hän ei vaan varmaan välitä.Sanoo kylläjoskysyn ,että pitää minusta ym ...mutta ei tee mitään sen hyväksi että minä olisin onnellinen.Eli olen ajatellut että hän ei edes huomaisi jos lähtisin ja liiton takana taitaa olla enää vain se että meillä kiva talo ja yhteinen laina.Onkin sanonut että menis sekain jos joutuis täastäpois muuttamaan.Minä taas en aijo kenessäkään roikkua vaan jonkun talon takia.yhteisälapsia meillä ei ole.Joka onkin varmaan hyvä vaan jos ero tulee.Tai kun se tulee.

me ei olla harrastettu seksiä yli vuoteen... olisin onnellinen jos saisin edes kerran kuukaudessa. saan ehkä pusun ja ihan pienen halauksen ehkä kerran viikossa en yhtään sen enempää eikä edes nukuta enää samassa sängyssä ei edes samas huonees. tiedän ettei tää tuu muuttumaan ajan kanssa. mun mielestä lapset tms ei voi olla mikään syy jättää koko parisuhde täysin tauolle. mä en ainakaan mitään kämppistä kaipaa.

Yhteistyössä