A
ap
Vieras
Kerroin äskettäin miehelleni,että haluaisin häneltä enemmän hellyyttä ja huomiota. Hänen mielestään sitä on tarpeeksi,vaikka itse koen etten saa sitä juuri nimeksikään asti. Emme koskaan arkena pussaile, viikonloppuisin vapaalla hiukan enemmän. Seksiä harrastamme kerran kuukaudessa..olen raskaana,mutta silti seksin epämukavuudesta huolimatta koen sen tärkeäksi raskaanakin. Tavallaan se pitää parisuhteenkin edes jollain tavalla läheisenä,kun sitä harrastetaan vaikkapa kerran kuukaudessa. En seksiä niin usein kaipaakaan, vaan vain pusuja ja haleja jne. En siis paljon vaadi vai vaadinko??
Tulin torjutuksi vaikka kerroin asian ihan suoraan miehelleni. Hän ei ottanu minua syliin tai halannut EDES. Onko muiden miehet noin kylmiä? Tuntuu että tämä tilanne on ollut tällainen jo parin vuoden ajan, esikoisemme syntymän jälkeen. Ja jos joku nyt miettii onko hänellä toinen nainen, niin voin sanoa että ei ole. Sen tiedän varmuudella koska vietämme kaiken vapaa-ajan yhdessä.
Tulin torjutuksi vaikka kerroin asian ihan suoraan miehelleni. Hän ei ottanu minua syliin tai halannut EDES. Onko muiden miehet noin kylmiä? Tuntuu että tämä tilanne on ollut tällainen jo parin vuoden ajan, esikoisemme syntymän jälkeen. Ja jos joku nyt miettii onko hänellä toinen nainen, niin voin sanoa että ei ole. Sen tiedän varmuudella koska vietämme kaiken vapaa-ajan yhdessä.