Suhteen alku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten?

Vieras
Olen tällä hetkellä sinkku, mutta tapailen yhtä miestä, joka on kiinnostunut minusta.. Hän pitää minusta ja sanoo, että ajattelee paljon minua.Mutta hän tapailee myös muita naisia. Millaisia suhteiden alkuja teillä on? Tulen surulliseksi, kun ajattelen, että minä en "riitä". Nykyään on varmaan yleistä, että voi tapailla samaan aikaan monia, mutta ite olen jotenkin niin vanhoillinen tms. Itse en ole hakenut nyt ketään muuta. Ollaan tapailtu jo yli puoli vuotta.

Eikö teidän pitäisi sopia tuosta että tapailetteko muita? Jos vaikka mies luulee että säkin tapailet muita... Nosta kissa pöydälle, jos miehelle ei sovi alkaa seurustella oikeasti (siis että ei tapailtaisi muita puolin eikä toisin ) niin sittenhän tiedät, tuskin kuitenkaan haluat tuhlata aikaasi tuohon suhteeseen, jos se ei tule johtamaan minnekään. Kirjoituksestasi päättelen kuitenkin, että tuo avoin suhde ei sinulle sovi, koska siitä tulee paha mieli.

Mä olen kans niin vanha, et must tuo on aika outoo.Tosin jos et ole omaa kantaasi asiasta sanonut ja miehen kanssa suoraan jutellut, niin voihan olla et asia on ok.Kun periaatteessa mun mielestä saa muitakin tapailla mut puoli vuotta on jo niin pitkä aika ,et suhde on siinä vaiheessa jo ehkä hiukan vakiintunut?
Itse on hyväksyisi tuollaista enää puolenvuoden jälkeen vaan sanoisin et se on joko minä tai sitte ne muut...

Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:
Eikö teidän pitäisi sopia tuosta että tapailetteko muita? Jos vaikka mies luulee että säkin tapailet muita... Nosta kissa pöydälle, jos miehelle ei sovi alkaa seurustella oikeasti (siis että ei tapailtaisi muita puolin eikä toisin ) niin sittenhän tiedät, tuskin kuitenkaan haluat tuhlata aikaasi tuohon suhteeseen, jos se ei tule johtamaan minnekään. Kirjoituksestasi päättelen kuitenkin, että tuo avoin suhde ei sinulle sovi, koska siitä tulee paha mieli.

Ei sovi minulle tällainen, mutta mies ei suostu oikein puhuun. Minulla on tunteet pelissä mukana ja irrottautuminen on vaikeaa. Olen miettinyt monta kertaa, että vihellän pelin poikki. Tuhlaan omaa aikaani ja saan vielä pahaa mieltä, kun kuulen, että tapailee muitakin. Minulla itselläni ei ole ollut muuta kuin hän, koska olen keskittynyt häneen ja hän tietää tämän.

Alkuperäinen kirjoittaja miten?:
Ei sovi minulle tällainen, mutta mies ei suostu oikein puhuun. Minulla on tunteet pelissä mukana ja irrottautuminen on vaikeaa. Olen miettinyt monta kertaa, että vihellän pelin poikki. Tuhlaan omaa aikaani ja saan vielä pahaa mieltä, kun kuulen, että tapailee muitakin. Minulla itselläni ei ole ollut muuta kuin hän, koska olen keskittynyt häneen ja hän tietää tämän.
Jos mies ei suostu asiasta puhumaan ja silti jatkaa muiden naisten tapaamista, niin mun mielestä sun ei kannata tuhlata aikaasi tähän mieheen.

Jos mies ei suostu asiasta puhumaan ja silti jatkaa muiden naisten tapaamista, niin mun mielestä sun ei kannata tuhlata aikaasi tähän mieheen.

Samaa mieltä. Ei kannata tuhlata aikaansa, kun on olemassa myös miehiä, joille riittää yksi nainen kerrallaan. Ei taida olla tämä mies halukas ja valmis vielä sitoutumaan keneenkään vakavammin.

Yhteistyössä