ihme
"Olen siis jo yli vuoden tapaillut erästä miestä... Omaa asuntoa etsinyt ja eräistä syistä vaikea on ollut saada. Nyt sitten oli puhuttu hänen luo muutosta, lapset tutustutettu jne. Hän jo pitkään pyytänyt muuttopäivää ja sen hänelle kerrottuani nousi metakka. Työpaikan risteily oli ennen tätä muuttoa ja sinneppä ei olisi saanutkaan lähteä. Risteilystä oli tiennyt jo kuukausia. Uhkaili erolla ja kaikella, kuitenkin risteilyn jälkeen pyysi anteeksi ja sovittiin kunnes taas suuttui kun en tuon metakan takia uskaltanutkaan muuttaa lapsia viikossa hänen luokseen. Sovittiin. Pyysin aikaa. Tästä kaksi viikkoa. Nyt perjantaina sitte kaikki oli aamulla hyvin. Rakasti. Tuosta ihan puhuttiin. Sitten ilmoitti pomonsa pyytäneen purjehtimaan ja mökkeilemään vkl, mä et ok. Kunnes kaveri soitti ja pyysi baariin ja tuon menin hälle kertomaan. Herne meni ja ilmoitti et mene, eti uusi ja oon pilannu kaiken ja morjens. Tekstarilla siis et loppu. Nyt totaalihiljaisuus. Mä en käsitä miehiä, en... "
Tämän oon postannut tänne jo joskus kesäkuun alussa. Tämän sopan jälkeen halusi sovintoa, kunnes jussina taas totaalihiljaisuus viikon ja kävikin ilmi että oli ollut Kreikassa lapsensa kanssa. Ei sitte kertonut mulle mitn, syy kun olisin suuttunut kuitenkin. Jostain kumman syystä päästin hänet elämääni, annoin selittää (kuulemma tämä jatkuva muuton odotus oli vaan ottanut pannuun niin paljon,päälle työstressi jne) ja lupasin että katsotaan eteenpäin. Mies onkin nyt muuttunut, asiat hoituu erilailla ja éri asenteella.
Mutta, edelleen tuo muutto kummittelee. Kaverina elän edelleen lasten isän kanssa saman katon alla. Hän tietää tästä toisesta. Ei todellakaan mielissään ole ja toivoo et muutan mahd pian pois. Mutta, joku jarruttaa ja kovasti tuon miehen luo muuttoa! Oman asunnon löytymistä hankaloittaa kovastikin merkintä luottotiedoissa. Ison kuopan olen itselleni kaivanut, mitenhän tästä ylös ja etteenpäin?
Tämän oon postannut tänne jo joskus kesäkuun alussa. Tämän sopan jälkeen halusi sovintoa, kunnes jussina taas totaalihiljaisuus viikon ja kävikin ilmi että oli ollut Kreikassa lapsensa kanssa. Ei sitte kertonut mulle mitn, syy kun olisin suuttunut kuitenkin. Jostain kumman syystä päästin hänet elämääni, annoin selittää (kuulemma tämä jatkuva muuton odotus oli vaan ottanut pannuun niin paljon,päälle työstressi jne) ja lupasin että katsotaan eteenpäin. Mies onkin nyt muuttunut, asiat hoituu erilailla ja éri asenteella.
Mutta, edelleen tuo muutto kummittelee. Kaverina elän edelleen lasten isän kanssa saman katon alla. Hän tietää tästä toisesta. Ei todellakaan mielissään ole ja toivoo et muutan mahd pian pois. Mutta, joku jarruttaa ja kovasti tuon miehen luo muuttoa! Oman asunnon löytymistä hankaloittaa kovastikin merkintä luottotiedoissa. Ison kuopan olen itselleni kaivanut, mitenhän tästä ylös ja etteenpäin?