suhde ukkomieheen.=/

  • Viestiketjun aloittaja rakastunut mutta peloissaan
  • Ensimmäinen viesti
ap
se mua ehkä just pelottaa,et jos se sit kans pettää mua.mut jotenki
en jaksais välittää ja miettii etukäteen.haluisin elää ja nauttia elämästä
ja tästä rakkaudesta joka tuntuu niin hyvälle.
 
bdt
Alkuperäinen kirjoittaja rakastunut mutta peloissaan:
en tiedä,mitä tekisin.minulla on ollut jo kuusi kuukautta
kestänyt suhde ukkomieheen.Olen aina vannonut,etten va-
rattuun mieheen koske,mutta nyt vaan kävi näin että rakastuin
silmittömästi.heillä on kolme alle kouluikäistä muksua.Joo tiedän,että
olen tyhmä jne jne.Mutta nyt tuntuu,ettemme kumpikaan näille tunteille
mitään voida.Mä rakastan sitä yli paljon. <3 Hän on 9 vuotta minua
vanhempi.On luvannut hakea avioeroa,jos haluan.ja haluaisinhan minä
yli paljon.mutta jotenki pelottaa ja en haluaisi niiden lapsille,ettei olis isää.=( mies ystäväni rakastaa lapsiaan yli kaiken.
Miehen pitää itse tehdä ratkaisunsa, ei sinun. En luottaisi pätkääkään mieheen joka sanoisi minulle "eroan jos sinä haluat"
Ihan yhtä tyhmää kuin sanoa vaimolleen "erotaan, jos haluat"
Eli omaa tahtoa ei löydy ollenkaan.
Ihmiset joutuvat tällaisiin tilanteisiin tahtomattaan enkä halua sinua ap syyllistää enempää. Mies on tässä avainasemassa ja täysin nössö jos ei osaa itse asioitaan hoitaa. Haluaako edes ratkaisua tilanteeseen ?
 
Niin..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
se mua ehkä just pelottaa,et jos se sit kans pettää mua.mut jotenki
en jaksais välittää ja miettii etukäteen.haluisin elää ja nauttia elämästä
ja tästä rakkaudesta joka tuntuu niin hyvälle.
Ethän sitä voi tietää..et tämän ukkomiehen etkä kenenkään muunkaan kohdalla.. joten nauti rakkaudestasi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
se mua ehkä just pelottaa,et jos se sit kans pettää mua.mut jotenki
en jaksais välittää ja miettii etukäteen.haluisin elää ja nauttia elämästä
ja tästä rakkaudesta joka tuntuu niin hyvälle.
Sä vaikutat kirjoituksies perusteella kiltiltä ja otat muut huomioon. Löytäisit varmasti vapaan kivan miehen. Sä teet omat päätöksesi, enkä ala sulle tämän enempää saarnaamaan. Olen nähnyt pari vastaavaa tapausta läheltä, eikä kumpikaan niistä ole päättynyt onnellisesti.
Toivon, että löydät sen vapaan unelmiesi miehen. :)
 
ap
mä päätin nyt sitten niin,että haluan nauttia tästä rakkaudesta jos se minulle suodaan
ja ilmoitin miehelleni,että täytyy erota,jos vielä tapaillaan.Hän suostui ja kertoi tänä aamuna
vaimolleen meidän suhteesta ja halustaan erota.vaimo on kyl nii raivoissaan ja on onkinu jostaki nyt mun nimen ja puh numeron ja soittelee(en enää vastaa)ja tekstivieteillä haukkuu.mut eihän se ihme oo.eikä kuulemma ollu yhtää ees aavistanu et miehel suhde.mies ku tekee paljo reissuhommii,nii meidän tapaamiset oli helppo järjestää.
olen iloinen päätöksestäni,että vihdoinkin saan miehen itelleni eikä tartte salas nähdä.=)
ja käyköön meidän suhteen sitten miten tahansa,en jaksa etukäteen murehtii.päivä kerrallansa.
 
jösses
Alkuperäinen kirjoittaja rakastunut mutta peloissaan:
en tiedä,mitä tekisin.minulla on ollut jo kuusi kuukautta
kestänyt suhde ukkomieheen.Olen aina vannonut,etten va-
rattuun mieheen koske,mutta nyt vaan kävi näin että rakastuin
silmittömästi.heillä on kolme alle kouluikäistä muksua.Joo tiedän,että
olen tyhmä jne jne.Mutta nyt tuntuu,ettemme kumpikaan näille tunteille
mitään voida.Mä rakastan sitä yli paljon. <3 Hän on 9 vuotta minua
vanhempi.On luvannut hakea avioeroa,jos haluan.ja haluaisinhan minä
yli paljon.mutta jotenki pelottaa ja en haluaisi niiden lapsille,ettei olis isää.=( mies ystäväni rakastaa lapsiaan yli kaiken.
huh huh mistä näitä typeryksiä oikeen tulee???

 
Apua
Alkuperäinen kirjoittaja rakastunut mutta peloissaan:
en tiedä,mitä tekisin.minulla on ollut jo kuusi kuukautta
kestänyt suhde ukkomieheen.Olen aina vannonut,etten va-
rattuun mieheen koske,mutta nyt vaan kävi näin että rakastuin
silmittömästi.heillä on kolme alle kouluikäistä muksua.Joo tiedän,että
olen tyhmä jne jne.Mutta nyt tuntuu,ettemme kumpikaan näille tunteille
mitään voida.Mä rakastan sitä yli paljon. <3 Hän on 9 vuotta minua
vanhempi.On luvannut hakea avioeroa,jos haluan.ja haluaisinhan minä
yli paljon.mutta jotenki pelottaa ja en haluaisi niiden lapsille,ettei olis isää.=( mies ystäväni rakastaa lapsiaan yli kaiken.
Luuseri se mies! Ihanko on sinusta nyt löytänyt sielunkumppanin kun tosiasia on että ei kestä arkea kolmen alle kouluikäisen kanssa eikä osaa olla luotettava kumppani vaimolleen. Säälittävä tapaus, en koskisi pitkällä kepilläkään moiseen selkärangattomaan p..skakasaan!
 
Hah hah
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä päätin nyt sitten niin,että haluan nauttia tästä rakkaudesta jos se minulle suodaan
ja ilmoitin miehelleni,että täytyy erota,jos vielä tapaillaan.Hän suostui ja kertoi tänä aamuna
vaimolleen meidän suhteesta ja halustaan erota.vaimo on kyl nii raivoissaan ja on onkinu jostaki nyt mun nimen ja puh numeron ja soittelee(en enää vastaa)ja tekstivieteillä haukkuu.mut eihän se ihme oo.eikä kuulemma ollu yhtää ees aavistanu et miehel suhde.mies ku tekee paljo reissuhommii,nii meidän tapaamiset oli helppo järjestää.
olen iloinen päätöksestäni,että vihdoinkin saan miehen itelleni eikä tartte salas nähdä.=)
ja käyköön meidän suhteen sitten miten tahansa,en jaksa etukäteen murehtii.päivä kerrallansa.
No ei todellakaan kannata murehtia kun se luuseri tekee jokatapauksessa sulle saman tempun jos ja kun taivaassa sinetöity suhteenne kantaa hedelmää eli syntyy lapsia!;-)
 
lupaus ja lupaus
"On luvannut hakea avioeroa,jos haluan."

IHAN OIKEESTI: jos mies haluaa erota vaimostaan, hän eroaa. Hän ei eroa siksi, että sinä pyydät! Oletko todella yksinkertainen?
 
äitikkä
antaa ne kolme alle kouluikäistä lastaan viikko/viikko systeemiin. Siinä karsii romantiikka kun joutuu äitipuoleksi kolmelle lapselle. heh...en usko et kukaan 21v jaksaa...sorry mut niin teksin itse jos olisin vaimon asemassa...hehe...
 
Carlos74
Anna mennä vaan. Kyllä ne erois jokatapauksessa muutenkin. Nyt saatte ainakin sit kumpikin toisenne, ja se sun poikaystäväsi vaimo pääsee eroon pettävästä ukosta.
 
noh
olen ollut samassa tilanteessa. Nyt 10vuotta myöhemmin en mitään kadu ja häpeä niin paljon. Ittensä siinä vaan alentaa. Sain onneksi lopulta katkaistua suhteen ja on hällä ollut muita mun jälkeenkin. En siis ollutkaan niin unohtumaton ja ainutlaatuinen. HYI!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja lupaus ja lupaus:
"On luvannut hakea avioeroa,jos haluan."

IHAN OIKEESTI: jos mies haluaa erota vaimostaan, hän eroaa. Hän ei eroa siksi, että sinä pyydät! Oletko todella yksinkertainen?
näin nyt kuitenkin meillä kävi.aamulla ilmoitin että nyt haet eroa,tai en halua nähäkkään koko miestä enään.Ja hän jo tunnin päästä soitti että nyt se on tehty,että vaimolle on ilmoitettu. Ja vaimo on koko päivän haukkunu mua puhelmitse(tekstiviestein,kun en ole enää vastannut).
Ja lapsia ei kuulemma mies enää nää,nii vaimo ilmotti.
 
saman kokenut
vaimo tod.näköisesti antaa lapsia isälleen ja paljon. Kaikille tulee menovaihe eron jälkeen ja isällä on myös vastuunsa. Meidän tapauksessa tämä +20v tyttö kyllästyi nopeasti kun kaikki lomat ja vapaa aika meni lapsia hoitaessa ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja saman kokenut:
vaimo tod.näköisesti antaa lapsia isälleen ja paljon. Kaikille tulee menovaihe eron jälkeen ja isällä on myös vastuunsa. Meidän tapauksessa tämä +20v tyttö kyllästyi nopeasti kun kaikki lomat ja vapaa aika meni lapsia hoitaessa ;)
No ei ne lapset mua haittaa.tykkään lapsista. =) hoidan usein siskonikin omia!!Ja haluaisin omankin vaavin. mutten nyt tietysti ihan heti. =)
 
-
Musta ei olisi ollut äitipuoleksi +20v eikä edes nyt. Lapset on ihania mutta vastuu/kulut ja vapaa ajan puute on aika rankkaa. Sulla on onneksi hyvä asenne ja varsinkin jos pystyt koko paketin hyväksymään niin onneksi olkoon.
 
vieras
Sa mun sanoneen että tämä mies katuu päätöstään, se ei olekkaan sama asia sit olla jatkuvasti sun kanssa näkemättä lapsiaan ja pääsemättä susta eroon hetkeksikään. Kuukau kaks niin saat sanoa heippa tälle miehelle joka palaa häntä koipien välissä perheensä luo
 
!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sa mun sanoneen että tämä mies katuu päätöstään, se ei olekkaan sama asia sit olla jatkuvasti sun kanssa näkemättä lapsiaan ja pääsemättä susta eroon hetkeksikään. Kuukau kaks niin saat sanoa heippa tälle miehelle joka palaa häntä koipien välissä perheensä luo
Peesi. Miehellä tulee jossain vaiheessa ikävä lapsia ja nyt kun teidän "salaiset" tapaamiset päättyy niin myös se tietty jännitys katoaa. Olet aika naiivi.
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä päätin nyt sitten niin,että haluan nauttia tästä rakkaudesta jos se minulle suodaan
ja ilmoitin miehelleni,että täytyy erota,jos vielä tapaillaan.Hän suostui ja kertoi tänä aamuna
vaimolleen meidän suhteesta ja halustaan erota.vaimo on kyl nii raivoissaan ja on onkinu jostaki nyt mun nimen ja puh numeron ja soittelee(en enää vastaa)ja tekstivieteillä haukkuu.mut eihän se ihme oo.eikä kuulemma ollu yhtää ees aavistanu et miehel suhde.mies ku tekee paljo reissuhommii,nii meidän tapaamiset oli helppo järjestää.
olen iloinen päätöksestäni,että vihdoinkin saan miehen itelleni eikä tartte salas nähdä.=)
ja käyköön meidän suhteen sitten miten tahansa,en jaksa etukäteen murehtii.päivä kerrallansa.
Empä usko et kuiteskaan eroaa jos nimittäin välittää yhtään lapsistaan ja vaimostaan.
Sinä olet ollut se joka rikot perheelämän ja niin myös tuo mies joka luulee että kaikki on vain häntä varten.
Mietis asiaa näinpäin; Sinä olisit ollut se vaimo ja mies olis eroamassa sinusta ja lapsistanne toisen takia. (Ei tuntuis varmaan kivalta).
 

Yhteistyössä