suhde ukkomieheen.=/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastunut mutta peloissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sa mun sanoneen että tämä mies katuu päätöstään, se ei olekkaan sama asia sit olla jatkuvasti sun kanssa näkemättä lapsiaan ja pääsemättä susta eroon hetkeksikään. Kuukau kaks niin saat sanoa heippa tälle miehelle joka palaa häntä koipien välissä perheensä luo

Peesi. Miehellä tulee jossain vaiheessa ikävä lapsia ja nyt kun teidän "salaiset" tapaamiset päättyy niin myös se tietty jännitys katoaa. Olet aika naiivi.

Ihan tosi kaikkiko uusioperheiden äidit ja isit katuu eroaan :o
Miksei se mies voi oikeasti rakastaa ap:ta, ja jos heidän suhde päättyy ei mies välttämätä palaa takaisin perheensä luo siltikään, ihmisiä eroaa paljon koko ajan ja harva päätyy takaisin yhteen eron jälkeen.

hahaa. sattuipa sopivasti ottamaan kirjoitukseni viikkojen takaa silmääni. =)
siis,meille kuuluu hyvää. =) emme asu yhdessä,mutta mies ei asu enää vaimonsa ja lastensa luona. emme kuitenkaan halua heti muuttaa yhteen,vaan edetä "rauhallisesti". Olen niin onnellinen että olemme tässä vaiheessa nyt. =)

En nyt jaksa lukea kaikkien muiden kommentteja, mutta tuli heti alkuun mieleen, että ei kannata. Tätä et haluaisi kuulla, mutta pakko sanoa näin. Olet tosiaan nuori vielä, ja löydät helposti vapaan miehen. Ei ole mitään järkeä sekaantua ukkomieheen, jolla on KOLME lasta. Usko mua, siitä ei mitään hyvää seuraa. Kuvitellaanpa tilanne eteenpäin: jos mies tosiaan jättää perheensä, saat olet keskellä ihanaa uusperhearkea. Joka toinen viikonloppu saat kotiisi ne kolme alle kouluikäistä. Voin vannoa, että siitä on ihanuus kaukana! Rakkaus joutuu todella kovalle koetukselle!

Eli älä viitsi. Pilaat elämäsi. Sitä en epäile, etteikö mies perhettään jättäisi. Jätti minunkin nykyinen mieheni ex-vaimonsa. Mutta niitä lapsia heillä ei ollutkaan...

Yhteistyössä