Samaa mieltä edellisen kanssa. Jos suhteessa tuntee jatkuvasti ahdistusta, epävarmuutta jne, niin silloin kumppani ei vain ole oikea sinulle. Kamppailin samojen asioiden kanssa muutama vuotta sitten ja mietin miksi suhde tunnu oikealta, vaikka mikään periaatteessa ole vialla. Erosimme sitten ja alkuun oli todella vaikeaa, halusin palata yhteen, mutta silloin aina mietin omaa epävarmuuttani emmekä sitten palanneetkaan. Vuoden päästä löysin uuden poikaystävän ja seurustelimme 3 vuotta, hänen kanssa kaikki tuntui oikealta ja tiesin, että olin löytänyt oikean. Nooh, miehellä tuli 3 vuoden jälkeen epävarmuus eikä tiennyt haluaako kanssasi tulevaisuutta. Laitoin heti suhteen poikki, koska olin itse ollut samas tilanteessa aikasemminkin. Ratkaisu oli oikea, olemme molemmat nyt onnellisia. Hyvissä väleissä ollaan edelleen.
Pitää kuitenkin muistaa, että pitkissä suhteissa saattaa välillä tulla tuntemuksia, että onko toinen sittenkään oikea. Saattaa ihastua toiseen jne. Mutta semmoset tuntemukset menevät äkkiä ohi, jos toinen on se oikea. Jos tunne on jatkuva, niin silloin suhde ei valitettavasti ole oikea. Ja kun sanon "se oikea", tarkotin siis, että toisen kanssa suhde on sellainen, jossa molemmat on onnellisia ja haluaa olla toistensa kanssa.
Olen aika nuori vielä, 24-vuotias, joten aikaa on löytää se mies, jonka kanssa mennä naimisiin ja hankkia lapsia. Toivottavasti elämä mies tulee joskus elämääni ja tiedän sen heti eikä tarvitse miettiä

ihmissuhteet on vaikeita. Joskus on pakko ajatella järjellään eikä sydämellään. Vaikka sydän rakastaisi, mutta järki sanoo, ettei suhteesta tuli mitään, niin joskus on vaan pakko tehdä ratkaisua, vaikka sattuisikin. Silloin molemmat saavat mahdollisuuden tavata oikeanlaisen ihmisen, eikä niin että molemmat ovat suhteessa, joka on selkeästi väärä.
Ap:lle tsemppiä! Tiedän miten vaikeaa alussa on, kun kaikki muistot liittyvät exään; tehtiin sitä, tehtiin tätä, oltiin tuossa sohvalla, käytiin silloin leffasta, kuunneltiin tätä biisiä. Se on kamalaa! SIlloin kaipaa myös läheisyyttä, yhteisiä hetkiä...ne on normaaleja tunteita, mutta ne menee ohi. Joskus vaan huomaa, ettei ajatellutkaan exää, vaikka jokin asia olisikin liittynyt siihen. Keksi tekemistä, piilota valokuvat ym jutut, 2 kuukauden päästä helpottaa! Elämä on lyhyt, kannattaa nauttia siitä eikä jämähtää menneisyyteen, päätöksesi oli oikea!