Suhde serkun kanssa

• Viestiketjun aloittaja rakastunut
  • Ensimmäinen viesti
rakastunut
Näin on siis päässyt syystä tai toisesta käymään.. tutustuin noin kaksi vuotta sitten serkkuuni ja meillä synkkasi heti.. heti toisella "tapaamisellamme" menimme sänkyyn ja siitä lähtien olemme olleet päivittäin yhteydessä toisiimme.. nykyään vietämme öitä yhdessä,teemme asioita yhdessä ja seksi on parasta ikinä.. asumme eri paikkakunnilla,mutta näemme joka päivä,koska kummallakaan ei ole töitä tällä hetkellä.. minä olen äitiyslomalla vielä pari kuukautta ja hänet on lomautettu..

emme ole kertoneet kenellekään tästä.. ehkäpä vuoden verran suhteemme on ollut tosissaan vakavalla tasolla.. sitä ennen oli vain seksiä.. voiko olla mahdollista rakastua omaan serkkuunsa? olen niin onnellinen hänen seurassaan.. hän on parasta mitä minulle on koskaan tapahtunut..
ensimmäiseksi ajattelin,että miksikäs ei,jos seksi luistaa hyvin,niin antaa palaa. luulin,että juttumme hiipuisi ennenpitkää. mutta nyt kuitenkin tämä on jo niin vakavalla tasolle,että jossei oltaisi serkuksia,menisimme varmasti naimisiin! tiedän,että se on suomen laissa sallittua,mutta sukumme sitä ei koskaan tulisi hyväksymään.. sillä tämä on pidettävä salassa muilta.

mitä mieltä te palstalaiset olette asiasta? voisiko tämä oikeasti olla yleisempää mitä luullaan...? m i n ä r a k a s t a n s e r k k u a n i ! ! !
kiitos kun sain avautua :)

Hanna
Alkuperäinen kirjoittaja voi just:
Se on kuuleppa su-ku-rut-sa-us. Älkää vaan mitään lapsia alkako puuhaamaan, vajaitahan niistä tulee.
:)
Niin varmaan

Serkku on vapaata riistaa ja ihan kirkossa saa papin aamenenkin serkkupari niin halutessaan

Jos olette rakastuneet niin siitä vaan, suvulla ei siihen mitään sanomista

ap
Alkuperäinen kirjoittaja dechs:
Se on kuuleppa su-ku-rut-sa-us. Älkää vaan mitään lapsia alkako puuhaamaan, vajaitahan niistä tulee.
se mitä julkisissa kulkuvälineissä olen lapsia nähnyt, vajaita niistä tuntuu tulevan joka tapauksessa nykyään.
lapsia emme halua.. :) olen miettinyt asiaa,jotta suomen laissa on sallittua avioitua serkun kanssa.. voisiko siis lapsista ihan todella tulla kehitysvammaisia..? siis ainahan niitä voi tulla,serkun kanssa tai ei,mutta miksi naimisiin saisi mennä jos vaarana olisi tämä kehitysvammaisuus tms?

no
Alkuperäinen kirjoittaja rakastunut:
Näin on siis päässyt syystä tai toisesta käymään.. tutustuin noin kaksi vuotta sitten serkkuuni ja meillä synkkasi heti.. heti toisella "tapaamisellamme" menimme sänkyyn ja siitä lähtien olemme olleet päivittäin yhteydessä toisiimme.. nykyään vietämme öitä yhdessä,teemme asioita yhdessä ja seksi on parasta ikinä.. asumme eri paikkakunnilla,mutta näemme joka päivä,koska kummallakaan ei ole töitä tällä hetkellä.. minä olen äitiyslomalla vielä pari kuukautta ja hänet on lomautettu..

emme ole kertoneet kenellekään tästä.. ehkäpä vuoden verran suhteemme on ollut tosissaan vakavalla tasolla.. sitä ennen oli vain seksiä.. voiko olla mahdollista rakastua omaan serkkuunsa? olen niin onnellinen hänen seurassaan.. hän on parasta mitä minulle on koskaan tapahtunut..
ensimmäiseksi ajattelin,että miksikäs ei,jos seksi luistaa hyvin,niin antaa palaa. luulin,että juttumme hiipuisi ennenpitkää. mutta nyt kuitenkin tämä on jo niin vakavalla tasolle,että jossei oltaisi serkuksia,menisimme varmasti naimisiin! tiedän,että se on suomen laissa sallittua,mutta sukumme sitä ei koskaan tulisi hyväksymään.. sillä tämä on pidettävä salassa muilta.

mitä mieltä te palstalaiset olette asiasta? voisiko tämä oikeasti olla yleisempää mitä luullaan...? m i n ä r a k a s t a n s e r k k u a n i ! ! !
kiitos kun sain avautua :)
mun mielestä toi on aika sairasta. Serkku on kuitenkin lähisukua, siis teidän vanhempanne ovat sisaruksia. En kyllä vois kuvitella omalle kohdalleni. Lapsina oltiin serkkujen kanssa lähes päivittäin tekemisissä, oltiin lähes kuin sisarukset.

vierrras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voisiko siis lapsista ihan todella tulla kehitysvammaisia..? siis ainahan niitä voi tulla,serkun kanssa tai ei,mutta miksi naimisiin saisi mennä jos vaarana olisi tämä kehitysvammaisuus tms?
Teillä on serkkunne kanssa liian samanlaiset geenit, sen vuoksi vammaisuus riski on suuri

mari
Alkuperäinen kirjoittaja Amaterasu:
No ei ole sukurutsaus! Ap:lle en osaa neuvoja antaa, ehkä joku jolla on kokemusta serkussuhteista voisi osallistua rakentavasti.
serkukset voivat mennä keskenään naimisiin, mutta lapsia ei suositella hankittavan.

hyi
Mä joskus aikoja sitten tapailin muutaman kerran yhtä miestä, joka sitten paljastui pikkuserkukseni. Onneksi ei ehditty muuta kuin pussailemaan ja halimaan. Lopetin tapailut siihen, vaikka pidin miehestä kovasti.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sekopäitä ootte kaikki:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Taas näitä:
Koska ole äitiyslomalla, niin onko serkku tämän lapsen isä?
serkkuni ei ole lapseni isä.
Sinulla on todella vilkas sex-elämä, onko myös lapsen isä mukana kuvioissa?
olemme hyvissä väleissä lapseni isän kanssa ja lapseni viettää riittävän paljon aikaa isänsä kanssa.. kukaan ei tiedä suhteestani serkkuuni.. edes vanhempi lapseni ei asiasta tiedä,emmekä koskaan ole läheisissä tunnelmissä hänen nähden..

vieras
Ei ole varmaan hirveän yleistä rakastua serkkuunsa, mutta et kuitenkaan ole varmasti ainoa tässä maassa, joka on rakastunut.
Ajatus tuntuu itsestä vähän vieraalta, mutta lain mukaan ja kirkon mukaan asia on ihan ok.
Täällähän eletään vaan yhden kerran. Jos käytät koko sen ajan rakkaasi piilotteluun ja salailuun, voi elämä muuttua tosi hankalaksi. Sinä ja hän joudutte molemmat ikävään tilanteeseen salaillessa. Toisaalta jos repäisette ja kerrotte, niin siinä ei pitäisi kenelläkään olla mitään sanottavaa. Sehän on ihan ok.
Mietipä entisaikojen (ja nykyisiäkin) kuninkaallisia- nehän on kaikki melkeinpä serkuksia keskenään.

Hmmh
Mä sain kuulla n. 2kk sitten että isäni äiti ja isäni isä,ovat serkkuja keskenään!!Eli ukki ja mummo ovat serkkuja. Heidän äitinsä olivat siskoja!Järkytyin kyllä,muttei sille mitään voi..Oletteko serkunne kanssa ekoja serkkuja?Ei ehkä ois niin järkyttävää jos hieman kaukaisempaa sukua oisitte.Itse en osais kyllä kuvittella rakastuvani serkkuuni,saati harrastaa seksiä hänen kanssaan.
Toisaalta,ette ole tunteneet edes kauaa,eli melkein menis "normaalista" ihanstumisesta.

Jos hyvältä tuntuu,niin antakaa palaa vaan!Mutta ottakaa selvää lapsenteko-hommista etukäteen...;)

Yhteistyössä