Suhde 15 v nuorempaan mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katyana36v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katyana36v

Vieras
Olen eronnut vuosi sitten pitkästä avioliitosta, miehen aloitteesta. Nautin jo elämästäni, vaikken vielä kaikkia eroon liittyviä asioita olekaan käsitellyt. En ole vielä valmis sitoutumaan.

Tapasin nuoren 21 v kundin puoli vuotta sitten. Alkuun se oli puhdasta seksisuhdetta kummallekin. Ja tapailu jatkui ja tunteita on tullut peliin. Tiedän, että tuo kundikin haluaa olla vapaa. Eli ihanteellista, eikö totta? Saada läheisyyttä.

Mutta musta tuntuu, että olen rakastumassa tuohon kundiin. Tiedän, että hänkin välittää musta. En kuitenkaan uskalla kertoa hänelle oikeista tunteistani, jottei hän lähde karkuun. Ja toisaalta ajattelen, että tässä ei ole mitään järkeä! Olen naurettava, kun rakastun noin nuoreen kundiin, eihän meistä voi mitään tulla. Yhdessä ollessa tosin ikäero ei tunnu, koska hän on kypsä ja pohdiskeleva, ja huumorintajumme on sama. Ja seksi... aah.

En tiedä, mitä haen tällä kirjoituksella. Mutta välillä ristiriitaiset ajatukset tuntuu räjäyttävän mun pääni. Rakastun, en halua sitoutua, haluan olla tuon kundin kanssa, hänellä erilainen elämäntilanne eikä perheen perustaminen mielessä vielä pitkään, itselläni taas kaksi lasta...

Apua. Onko kellään vastaavaa kokemusta? Herääkö tästä mitään ajatuksia?

"Apua. Onko kellään vastaavaa kokemusta? Herääkö tästä mitään ajatuksia?[/QUOTE]"

Semmosta se on, kun on hirmuisessa tunnetyhjiössä ollut. Tämä naisen pää kun yhdistää seksin ja rakkaudentunteet, miehillä ne pysyvät paremmin erillään.

Jäitä hattuun nyt, nainen ja vaikka syliinkin, jotta jäähdyt. Ne on himot ja hormoonit, jotka tyttöä pyörittävät. Sitä "kundia" pyörittää ympärilläsi pelkät hormoonit, sillä sinusta löytyi kertakaikkisen mahtava ja kokenut "tytteli" tyydyttämään hänen himojaan. Tiedäthän, jotta tuossa iässä poijaat ovat täynnä testosteronia!

Tunteitasi sinun ei pidä erehtyä tähän nuorukaiseen sitonmaan, siitä ei hyvä seuraa. Sinun kanssasi iloitellaan. Jos et osaa pysyä siinä roolissa, irrottaudu pian. On näetsen niin, jotta sinä jäät kohta itkemään, jos rakastut.

Tuo asia täytyy tehdä itselleen selväksi tai kestää seuraukset. Kaveri liukenee heti, kun hän ihastuu uuteen ihmiseen tai kaverit alkavat vinoilla. Ei parikymppiset ala isäksi perheeseen! Huvitella he kyllä voivat.

Voin kuvitella kuinka 2-kymppinen poju retostelee kavereilleen vanhalla puumanainen kaadollaan. Naivia ajatella, että tuosta voisi tulla jotain muuta kuin pelkkä pano.

Kuinka kauan suhde jatkuu, jos se on pelkkä seksisuhde? Luulis, että sellainen loppuis aika pian.

Kauan :) Itselläni on viisitoista vuotta nuorempi rakastaja, ollut jo vuosia. Sitä ennen oli toinen, yhtä nuori ja varmaan kohta kolmas. Näihin saattaa rakastua, mutta pitää tiedostaa se, että ne eivät ole potentiaalisia parisuhteeseen, heille kuuluu se nuori vaimo, kun se aikanaan löytyy. Kun se nuori vaimo löytyyy, minä peräännyn. Erikseen minullakin on sitten se mies, joka on minuun sitoutunut ja jonka kanssa elän yhdessä, se samanikäinen. Nuorilla rakastajillanikin on varmasti muita, mutta en halua kuulla niistä ennen kuin he ovat todellisuutta, aidossa suhteessa. Silloin minun on aika sanoa kauniit hyvästit ja jatkaa matkaa. Kaipa miehellänikin on jotain, eihän se voi olla tietämättä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä