Subway-vinkkiä (turhuus..)

Yhden kerran aikasemmin syöny subia, niin kertokaas joku hyvä kanalla täytetty subi, millanen esim on tuo kana teriyaki,kun se teriyaki-kastike on vähä vierasta? Tai sitte jos ottas ihan tuon grillattu kananrinta,niin mikä leipä, kastike?

Tätä se on kun maalainen pääsee käsiksi johonkin uuteen.. :) Valinnanvaikeus iskee..Mies tosiaan aikoo tuoda tullessaan, niin ei voi paikan päällä valita..
 
Wieras
Mä otin viimeksi grillatun kananrinnan vaalella leivällä ja makea sipulikastike+ salaatit jne..
Olin myös eka kertaa niin en uskaltanut oikein tilata mitään "eksoottista" :D
 
Oliko se makea sipuli kastike hyvää?Kun jännä, netissä ei oo ees vaihtoehtona semmosta kun valkosipuli (majoneesipohjanen) mut mies kuitenkin viimeks oli semmosen ottanu..Et onkohan siellä muitakin semmosia mitä ei lue missään..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85:
Oliko se makea sipuli kastike hyvää?Kun jännä, netissä ei oo ees vaihtoehtona semmosta kun valkosipuli (majoneesipohjanen) mut mies kuitenkin viimeks oli semmosen ottanu..Et onkohan siellä muitakin semmosia mitä ei lue missään..
Minä en tykännyt tuosta makea sipuli kastikkeesta =( Oli jotenkin liian makea tommoseen
 
mie
Ylihintaisia patonkeja sanon minä! Hyviähän ne on, mutta samaan pääsee kotonakin. Ollaan monesti tehty kotona "subeja" ja ihan yhtä hyviä, jollei parempiakin on tullut.
 
Onhan niillä tosiaan niitä "paikallisia kastikkeita", siellä tiskillä aina lukee, et "kysy myös paikallisia kastikkeitamme". Barbecue-kastiketta ja valkosipulimajoa ainakin on ollut.

Minusta kanateriyaki ja grillattu rinta molemmat ihan ok, grillattu kananrinta ehkä vähän mauton. Ja onhan se joku kana pizziolakin vielä.

Itse en tykkää siitä makeasipulikastikkeesta, se on liian makeaa. Mut chipotle southwest on hyvää, chilistä majoneesia. JOs ei halua liian tulista, voi pyytää vaikka chipotle+tavallinen majo, niinkin voi tehdä. Laittavat silloin puoliksi molempia.
 
Rokkivosu
Mulle tulis grillattu kananrinta parmesan-oreganoleivällä ja valkosipulikastikkeella:)
Tykkään siitä Italian Spicystakin, mut yleensä syön kanaa. Ja tuo leipä on niiiiin hyväää :p
 

Yhteistyössä