Strilisaatio

Minut on striloitu ja olen vasta 25-vuotias muttass ain tapella sen kanssa jotta sain minulla on 2 lasta. ja se riittä minulle. Jos aiot hankkia lapsia en suosittele mutta jos päätöksesi pitää niin anna mennä vaan.
Äippä81 ja mies 76 ja muksut 01 ja 05
 
chilicat
Suosittelen mulle tehtiin samalla kun sektiolla synnytin kolmannen 11/05. Ensin ajattelin, että veisikö se pois jotain mun naiseudesta vaikka lisää lapsia en haluakkaan. Mutta eipä ole vaikuttanut muuta kuin positiivisesti ei tarvii enää hormooni pöhnässä sekoilla... Ja ehkäsyt on hoidossa loppu elämän! Jos olet varma ja pidät vaan oman kannan niin kyllä ne suostuu. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 13:22 bp harmaa aina kirjoitti:
täytyy täyttää YKSI näistä ehdoista:

30 vuotta
TAI
3 tai enemmän lasta (myös puolilapset lasketaan)
TAI
raskaudesta vaaraa äidille/lapselle
tutulle miehelle ei edellisen liiton lapset riittäneet vaan nykyisestä liitosta piti olla se kolme lasta(edellisestä liitosta kaksi) eli viisi lasta ja 35 v ikä ja silti piti vähän kiistellä asiasta.
Naisista en tiiä kun miespuolisille on vain kaveri sakissa tehty..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 12:23 Amma-maa kirjoitti:
En enää synnytä lapsia, se päätös pitää. Voin tosin vielä joskus adoptoida toisen lapsen nuorimmaiseni synnyinmaasta
:heart: :heart:
Saanko kysyä mistä nuorimmaisesi on kotoisin? Onko hän adoptio lapsi? :heart:

Terveisin kiinalaistytön äiti :heart:
 
Meesa
Minä päädyin viidennen synnytyksen jälkeen sterilisaatioon ( olin silloin 31v). Syynä oli se, ettei elimistöni olisi kestänyt uutta raskautta niin etten minä tai sikiö olisi ollut vaarassa. Lisäksi minulla todettiin perinnöllinen sairaus. :/ Yksi lapsi kuoli kohtuun myöhäisessä raskaudessa ja toinen kuoli synnytykseen...
Halusin lisää lapsia, mutta en voinut kokea enää raskautta tai synnytystä uudelleen. Minulla oli siis kolme ihanaa lasta kun tein tuon sterilisaation ja lisäksi vielä kaksi enkeli lasta.
Nyt olen 42v ja kolmen biologisen ja kahden adoptiolapsen äiti. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Tiedän, etten enää kuulu tänne puolelle... :whistle:
 

Yhteistyössä