V
vierailija
Vieras
korjaisin vielä äskeiseen että tietenkin "mielellään 4 tuntia ennen syntymää", ei ennen synnytyksen alkua, sitä kun on hiukan vaikea tietää millon tosissaan alkaa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuo oli helpottava tieto. JOskin mulla on ollu tässäki raskaudessa ennenaikaisia, kivuliaita supistuksia jo pitkään, joiden takia oon jääny töistä sairaslomalle viikolla 27. Sama juttu sillon ku oli se bakteeri. Että oon pähkäilly että onko se nyt se bakteeri kuitenki taas...
Bakteeri EI KOSKAAN häviä.
Joka synnytyksessä annetaan antibiootti, siitä pitää itse muistuttaa jos sitä ei neuvolakortissa jo lue.
Raskauden aikana ei antibioottia kannata syödä, bakteeri saattaa hetkeksi hävitä, mutta aktivoituu taas kun antibiootti loppuu.
Se bakteeri ei nimenomaan häviä yhtään mihinkään, vaan nainen kantaa sitä elimistössään koko ikänsä. Vaikka sitä lääkittäisiin antibiooteilla, se voi pysyä lyhyen aikaa poissa ja uusii sitten taas. Jos sinulla on ollut se kerran, niin todennäköisesti on edelleenkin.