Stora Ensokin ajaa tehtaita alas ja lopettaa palkkojen maksamisen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lakkoilijat kusevat duunarien päälle.
Huoli pois. Jos seuraat vihaamasi Ylen uutisia ja ajankohtaisohjelmia tiedät, että
käräjäoikeus ratkaisee riidan. Tietenkin yritysten juristit ovat jo kääntäneet joka kiven ja kannon.
Muista, että tämä on hyväntuulen mammapalsta. Valoisa luonne löytää aina uuden oven, kun yksi ovi sulkeutuu.
Nyt 20 minuutin raja paukkuu sometililläni. Lisää ajatuksiani voit lukea Jäätävää dataa-ketjustani.
 

Yhteistyössä