Outokumpu Oyj kertoo laittoman lakkoilun aiheuttavan kymmenien miljoonien eurojen tappiot

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
#1
Hallitus on jo laskenut lastinsa muroihinsa. Tässä yksi kommentti IS:n Vuosaaren sataman lakkovahtijutusta.

K. AramisIlmoita asiaton viesti
12:28
Täysi tuki nyt lakkoilijoille. Teette tavallisen kansan eteen todella tärkeää työtä. Myönnän, että annoin viime vaaleissa ääneni perussuomalaisille todella tarkan pohdinnan ja vaaliohjelman läpikäynnin jälkeen. En äänestänyt tällaisista muutoksista, koska niistä ei missään mainittu. Purra päinvastoin sanoi, että köyhiltä leikkaaminen ei persuille käy. Mitään rehellistä ja oikeaa mandaattia tällä hallituksella ei siis näihin toimiinsa nyt ole.
Hyvin sanottu (18)
 
#1
Hallitus on jo laskenut lastinsa muroihinsa. Tässä yksi kommentti IS:n Vuosaaren sataman lakkovahtijutusta.

K. AramisIlmoita asiaton viesti
12:28
Täysi tuki nyt lakkoilijoille. Teette tavallisen kansan eteen todella tärkeää työtä. Myönnän, että annoin viime vaaleissa ääneni perussuomalaisille todella tarkan pohdinnan ja vaaliohjelman läpikäynnin jälkeen. En äänestänyt tällaisista muutoksista, koska niistä ei missään mainittu. Purra päinvastoin sanoi, että köyhiltä leikkaaminen ei persuille käy. Mitään rehellistä ja oikeaa mandaattia tällä hallituksella ei siis näihin toimiinsa nyt ole.
Hyvin sanottu (18)
On todella tärkeää työtä saada elämäntapatyöttömät töihin ja lopettaa laittomat poliittiset lakot.

Suomi ei ikinä pääse taloudellisesta kurjuudesta nousuun lakloilemalla, vaan töitä tekemällä.
 

Yhteistyössä