Stockan hullut päivät ja meno sen mukaista :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja johan on menoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Isä tässä se urpoin on. Opettaa kivasti lapselle että jos tykkäät kovasti tuosta lainatusta tavarasta niin pidä vain omanasi, ei tarvitse kuunnella mitä muut sanoo.

Onhan se VAIN ilmapallo, ja jos olisin ollut tuo vartija niin tn olisin uhmannut infotiskin käskyjä hakea palloa pois, mutta olisin pitänyt tuolle itseriittoiselle isukille puhuttelun.

Voi vittu. Taidat olla joku kusipäinen vartija.

[QUOTE="vieras";29087032]Onneksi lapsi luovutti pallon vapaaehtoisesti. Aiemmenin vartijat ovat mm. pahoinpidelleet naisia täysin aiheettomasti.[/QUOTE]

Tähän väitteeseen haluan linkin tai jotain dokumenttia. Muuten on vaikea uskoa että vartijat pahoinpitelevät 2-vuotiaita. Mutta kai sinä tiedät kun niin vakaasti väität.

[QUOTE="vieras";29087032]Onneksi lapsi luovutti pallon vapaaehtoisesti. Aiemmenin vartijat ovat mm. pahoinpidelleet naisia täysin aiheettomasti.[/QUOTE]

Niinpä, onneksi. Minua aina nenään lyövät kun käyn stokkalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29084784:
Vartija oli aivan asiallinen. Sanoi lapselle, että sunnuntaina saat sitten tulla hakemaan ja lapsi oli aivan myötämielinen. Moikkasi vielä lähteissä. Miksiköhän video on katkaistu tuossa kohdassa, ei kai vaan lapsi alkanut hymyillä? Sehän olisi ollut dramatisoinnin kannalta epäedullista...

Eivät ne mene sinne enää sunnuntaina, eikä mene moni muukaan. Itse laitan Stocmanin boikottiin muutamaksi vuodeksi.

[QUOTE="vieras";29087039]Eivät ne mene sinne enää sunnuntaina, eikä mene moni muukaan. Itse laitan Stocmanin boikottiin muutamaksi vuodeksi.[/QUOTE]

Jonkun vitun pallon vuoksi. Voi vittu teitä idiootteja. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29085068:
Minusta näytti siltä, että lapsella oli kaikki ihan ok, mutta sitten vanhemmat sanoivat jotain, että "sulle annettiin ilmapallo ja nyt ne otti sitten sen pois". Ihan kuin olisi haluttu että lapsi alkaa itkemään.

Jos lapselle tehdään vääryyttä tai väkivaltaa, eikä lapsi itse ymmärrä tilannetta, aikuisten pitää selittää se lapselle.

[QUOTE="vieras";29087046]Jos lapselle tehdään vääryyttä tai väkivaltaa, eikä lapsi itse ymmärrä tilannetta, aikuisten pitää selittää se lapselle.[/QUOTE]

Mutta EI tuolla tavalla miten isä tässä tapaukessa asian hoiti.

^^Jos isä olisi osannut sanoa keneltä pallo on saatu niin kenelläkään ei olisi ollut kurjaa. Jos joku on pikkusieluinen niin se on isä joka sai infossa työvuorossa olleen henkilön ja vahtimestarin sotkeutumaan asiaan johon ne kummatkaan tuskin olisivat halunneet olla edes osallisina.

Eivät kaikki ole aivottomia vasikoita. Isä suojeli pallon antanutta työntekijää.

[QUOTE="vieras";29087050]Eivät kaikki ole aivottomia vasikoita. Isä suojeli pallon antanutta työntekijää.[/QUOTE]

Olisi suojellut poikaansa. Olisi säästänyt tämän koko teatterilta ja ollut varastamatta palloa. Tai häipynyt ilman meteliä ja ostanut pojalleen uuden pallon jos katsoo ettei halua koskaan kieltää mitään lapseltaan.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Voi herranen aika mikä draama yhdestä pallosta. Ehkä pahin piru kaikista oli se naikkonen, alligaattori, joka alkoi Stokkalla kiljua kuka pallon oli antanut. Siitähän lähti liikkeelle vuosisadan lumipalloefekti ja rautahermoinen isukkikin sekosi. Kuinka moni nainen olisi samassa tilanteessa menettänyt hermonsa xD. Ehkä muutama hesalainen kireäpipo?

• Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid
[QUOTE="vieras";29087039]Eivät ne mene sinne enää sunnuntaina, eikä mene moni muukaan. Itse laitan Stocmanin boikottiin muutamaksi vuodeksi.[/QUOTE]

Ketä kiinnostaa sun boikottis? Luuletko, että sun postimerkkiostoksesi tekee isonkin loven kassaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29087167:
Ketä kiinnostaa sun boikottis? Luuletko, että sun postimerkkiostoksesi tekee isonkin loven kassaan?

Stocmania se kiinnostaa varmasti. Viime vuonna ostokseni sieltä olivat 23.000 euroa. Emme me kaikki ole vähävaraisia, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

[QUOTE="vieras";29087046]Jos lapselle tehdään vääryyttä tai väkivaltaa, eikä lapsi itse ymmärrä tilannetta, aikuisten pitää selittää se lapselle.[/QUOTE]

Siellähän se Facessa oli kuvattuna, tilanne. Vartija näpräs pallon pois ja poika katseli lähinnä hämmentyneenä. Tosi absurdi pallo-episodi. Tuskin olisin itse vartijana mennyt perään, mutta aika hämmentävää sekin on, että isä vielä Stokkan julkisen anteeksipyynnön jälkeen jaksaa kohkata asiasta ja kuulemma antaa perästä kuulua. Shit happens and then you get over it!!!!

[QUOTE="vieras";29087205]Itse en enää uskalla mennä lasten kanssa Stockmannille. Lasten turvallisuus on kaikkein tärkeintä.[/QUOTE]

:D
Se on muutenkin kaikille parempi että jätät ne Irma-petterit kotiin shoppailun ajaksi.

Missä kohtaa lapselle tehtiin vääryyttä tai väkivaltaa?

Menetkö sinä esimerkiksi leikkipuistossakin lapselle selittämään, että "Hei huomasitkos, että tuo poika tönäisi sinua. Ai et huomannut? Kyllä hän kuules tönäisi. Eikös ollut rumasti tehty? Eikös ole vähän tyhmä poika? Tuliko sinuun kipeää? Ai ei tullut? No teki hän silti tosi rumasti sinua kohtaan. Eikö sinun tule siitä kuitenkin paha mieli. Ajattele, eikös ole ikävää, jos hän kiusaa sinua, kun hän ei pidä sinusta."

[QUOTE="hertta";29084698]Vittu mikä urpo ukko. Olis sanonut lapselle, että hups, se oli tämän kaupan pallo, annetaanpas se takaisin. Hei hei ilmapallo!" Ja oikeesti, mitenköhän sadat muut lapset selviää hulluilta päiviltä ilman merkkipalloja? Piti kerjätä pallo tuolla verukkeella.[/QUOTE]

Käsittääkseni pallo oli "lainassa" ja tosiaan isänä olisin tuumannut et tosiaan kaupan pallo, joten jätetäänpä se tänne kauppaan. Lapsien on hyvä opettaa kestämään tosiaan niitä pettymyksiäkin, mut onhan tuo oikeastaan vähän urpo tuo vartijakin.

Itse olen sitä mieltä että isi haistoi hienoisen mahdollisuuden saada korvauksia stokkalta ja käytti sen hyväksi : )

Kuulin että isä oli sanonut myyjille että hän ottaa pallon pojalle, jooko? Ja oli sitten ottanut ja myöhemmin väittää että myyjät antoi ilmapallon pojalle.

itse kerroin vain oman mielipiteeni luettuani lehtijutun (oiskohan ollut iltalehti-vaiko sanomat) ja katsottuani videon.

Mutta haloo, nostaa nyt tämmöinen meteli yhdesä ilmapallosta...

Ehkä tässä hieman on amerikkalaistyylistä lapsen viattomuuden palvpntaa mukana, esim. Ranskassa tuollainen lapsen erityiskohtelu ei menisi läpi.

Toisaalta kertoo jotain sääntöjen rakastamisesta ja byrokratiasta, että yhden ilmapallon sijainti on noin "big deal".