sterilisaatiosta kysyttävää

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nina

Vieras
mulle tehtiin sellainen syyskuun alussa,loppukuusta tuli menkat ja nyt niitä odotellessa (4pvä myöhässä) tuli mieleen kysästä että te joille sellainen on tehty,onko kierto ollut ekaks epäsäännöllinen?
 
Jos olet syönyt pillereitä aiemmin, on hyvin mahdollista, että kierto poikkeaa tavallisesta.
Muuten sterilisaatio ei vaikuta hormoonitoimintaan, eli se ei voi johtua sterilisaatiosta, mutta hormonaalisen ehkäisyn lopettamisesta kyllä.
 
Mulla kävi päinvastoin. Kierto ollu todella epäsäännöllinen vuosia mutt sterilisaation jälkeen menkat on tullu tismalleen neljän viikon välein. Tiedä sitten mistä se oikeesti johtuu..
 

Yhteistyössä