Nyt apuja.
Mulla on 3vuotta ollut kierukka ja menkat tullut säännöllisesti koko ajan (lukuunottamatta alun tiputtelua).
Nyt, viimiset menkat ollu syyskuun alussa. Eli periaatteessa ovat myöhässä pari viikkoa. Testi kuitenkin nega. Onko jollakin menkat jäänyt kokonaan pois näin pitkän ajan jälkeen?
Mulla on 3vuotta ollut kierukka ja menkat tullut säännöllisesti koko ajan (lukuunottamatta alun tiputtelua).
Nyt, viimiset menkat ollu syyskuun alussa. Eli periaatteessa ovat myöhässä pari viikkoa. Testi kuitenkin nega. Onko jollakin menkat jäänyt kokonaan pois näin pitkän ajan jälkeen?