M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kokkolassa mäkin maanantaina kävin.Tosiaan maaliskuussa laitoin paprut kun täytin kolkytä ja 6.8 soittivat pääsenkö 8.8 operaatioon.Siks noin nopeesti koska menin peruutuspaikalle. =)Alkuperäinen kirjoittaja mm:Meillä tosiaan mies on jonottanut vasektomiaan 9kk Kokkolaan.. lupailivat kyllä aikaa "jo" syyskuulle, mut kirjettä ei vielä ole tullut. Ja vaikka on 3 lasta välttämättä kirurgi ei kuulemma tekemään operaatiota, ku olemme pari vuotta alle 30v.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Kokkolassa mäkin maanantaina kävin.Tosiaan maaliskuussa laitoin paprut kun täytin kolkytä ja 6.8 soittivat pääsenkö 8.8 operaatioon.Siks noin nopeesti koska menin peruutuspaikalle. =)Alkuperäinen kirjoittaja mm:Meillä tosiaan mies on jonottanut vasektomiaan 9kk Kokkolaan.. lupailivat kyllä aikaa "jo" syyskuulle, mut kirjettä ei vielä ole tullut. Ja vaikka on 3 lasta välttämättä kirurgi ei kuulemma tekemään operaatiota, ku olemme pari vuotta alle 30v.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Siksi kun mulle sen voin tehdä seuraavan sektion yhteydessä.Menee samoilla kivuilla.Alkuperäinen kirjoittaja Outoa minusta:Miksi haluatte sterilisaation itsellenne? Miehelle tehty vasektomia on paljon varmempi, eikä miehen tarvitse "potea" jälkivaivoja, niin kuin esim. pintelin tuolla kertoi poteneensa.![]()
Ikä oli ainut kriteeri joka täyttyi ehdoista.Eikä tarvinnu edes tapella yhtään ettenkö pääsisi.Viime keskiviikkona kun kävin polilla gynen tutkimuksissa ja verikokeissa yrittivät kyllä kovasti kääntää päätä,mutta mä olin päätökseni tehnyt ja ne saarnat kaikuivat kuuroille korville. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Kokkolassa mäkin maanantaina kävin.Tosiaan maaliskuussa laitoin paprut kun täytin kolkytä ja 6.8 soittivat pääsenkö 8.8 operaatioon.Siks noin nopeesti koska menin peruutuspaikalle. =)Alkuperäinen kirjoittaja mm:Meillä tosiaan mies on jonottanut vasektomiaan 9kk Kokkolaan.. lupailivat kyllä aikaa "jo" syyskuulle, mut kirjettä ei vielä ole tullut. Ja vaikka on 3 lasta välttämättä kirurgi ei kuulemma tekemään operaatiota, ku olemme pari vuotta alle 30v.
Onkos teillä se 3 lasta vai oliko tuo ikä ainoa "peruste" joka täyttyi?
Toivotaan et miehes pääsee operaatioon. =) Tiedä sitten taitaa olla paljon kiinni lääkäristäkin myöntääkö luvan vaiko ei. :/Alkuperäinen kirjoittaja mm:No, pitää toivoa et meillä menee tuo 3 lasta läpi... ollaan oltu jo kauan täysin varmoja ja kuitenki ne vänkää vastaan..Pakko saada se operaatio.. tai siis miehelle
![]()
Jep vaikka lääkäri jolla ensiksi käy myöntääkin luvan voi se toinen lääkäri kumota sen. :/ Kahden lääkärin myöntävä lupa siis tarvitaan.Alkuperäinen kirjoittaja mm:niin, lääkärin lähete siellä on, mut kuulemma itse kirurgi voi perua sen??![]()
Sinähän se varsinainen ennustaja olet. :xmas: Voinhan mä käskeä katkoa putket ja laittaa viiteen umpisolmuun ja kuudet klipsit kaupan päälle, niin ei sun tarvii huolehtia.Alkuperäinen kirjoittaja Ellu:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Siksi kun mulle sen voin tehdä seuraavan sektion yhteydessä.Menee samoilla kivuilla.Alkuperäinen kirjoittaja Outoa minusta:Miksi haluatte sterilisaation itsellenne? Miehelle tehty vasektomia on paljon varmempi, eikä miehen tarvitse "potea" jälkivaivoja, niin kuin esim. pintelin tuolla kertoi poteneensa.![]()
Ja kun elimistö parantaa sektion jäljet, parantaa se samalla muutkin operaatiot ja raskaudut taas!![]()