Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Mä laitoin maaliskuussa paperit vetään ja nyt maanantaina mulle tehtiin sterilisaatio. =)
Olitko yön sairaalassa vai pääsitkö samana päivänä kotiin?Laitettiinko klipsit vai tehtiinkö uudella systeemillä alakautta, jolloin laittaan ns implantit?Siksi kyselen, kun itse odotan pääsyä operaatioon ja ei tietoa kummalla tapaa tehdään.
Samana päivänä pääsin kotiin.Olettaisin et mulle laitettiin klipsit en älynny edes kysyä millä röörit tukittiin.

Ilman housuja siihen gynen tuoliin piti mennä sen takia koska pihdeillä joutuvat pimperon kautta siirtämään kohdun nipukkaa sivuun et saavat sulut paikalleen ja leikkaushaava on navassa.
Ok.Kiitti tiedoista...tietää mitä odottaa.Hiukan kyllä hirvittää jos onkin sitten kovin kipee toimenpiteen jälkeen, kun on vauvakin hoidettavana, mutta kai siitä hengissä selviää.
Maanantaina ja tiistaina olin tosi kipee onneks mies oli ottannu töistä vapaata.Nyt on olo jo ihan ok,mutta kyllä kuitenkin sen verran vielä hiukan aika ajoin nippailee et tietää olleensa operaatiossa.
Nyt alan kohta miettiä uskallanko edes mennä koko operaatioon :/
Ei, en mä sitä peru.Pitää vain varautua siihen, että voi olla tosi kipee tai sitten ei.Kuitenkin ajatuksena on se, että kun sterilisaatio on tehty, niin ei enää pelkoa raskaudesta ja seksistäkin pystyy nauttimaan paremmin