Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 14:54 Vieras myös kirjoitti:Hyvät on kaii ettei tarvitsee miettiä ehkäisyä..huonot että voi huonolla tuurilla silti tulla raskaaksi,,mulla oil toinen klipsuista irronnut ja on tulossa klipsuvauva
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 19:19 nelli kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 14:54 Vieras myös kirjoitti:Hyvät on kaii ettei tarvitsee miettiä ehkäisyä..huonot että voi huonolla tuurilla silti tulla raskaaksi,,mulla oil toinen klipsuista irronnut ja on tulossa klipsuvauva
eikä, onko tollanen yleistä??
mä en missään tapauksessa halua lisää lapsia!!!
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 23:25 vieras myös kirjoitti:eikä, onko tollanen yleistä??
mä en missään tapauksessa halua lisää lapsia!!!
Tiedän muutaman mun lisäksi kun on käynnyt näin ei kovin yleistä järkytys kuitenkin !
http://www.poliklinikka.fi/?page=5927272&id=8187366
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 16:03 Steppis80 kirjoitti:Mitä kautta te haitte operointiin?
Myö ollaan miehen kanssa mietitty tätä vihtoehtoa kaksosten jälkeen vaikka ollaan nuoria, koska mulle ei käy mitkään hormoonipitoset ehkäsyt, kierukat ja kumien kaa tulee ihottumaa...Kaikki tämä alkoi synnytyksen jälkeen![]()
Nyt kokeilussa 6kk ollu Cerazette-pillerit mutta tiputtaa koko ajan.
Tekeekö yksityiset vaikka alle 30v ja alle 3 lasta?
Sorge jos urpoja kysymyksiä!
:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 19:08 minde kirjoitti:Steppis!
Kriteerit on joko 30V. tai 3 lasta.
Menet neuvolan lääkärille ja pyydat lähetteen.
Jos kunnalla on maksu sitoumus yksityiselle, pääset nopeempaa.
Kunnallisella voipi olla jonot pitkiä.
Multa lääkäri kyseli olenko varmasti sitä mieltä että en halua enään lapsia.
Operaatio on nopea, jos ei ole mitään ihmeellistä pääset samana iltana kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2007 klo 23:24 Myyra kirjoitti:Olin tänään just jälkitarkastuksessa ja menin sterilisaatiojonoon.
Rajat on tosi tiukat, joko 30-v tai 3 lasta. Täällä Tampereella jono on 2-3 vuotta, lähempänä kolmea.
Me ei myöskään voida käyttää hormonaalista ehkäisyä. Kuparikierukka ei mulle sovi ja kortsuista tulee miehelle jotakin kutinaa.
Patentex Ovalea ollaan käytetty. Siitä tulee mulle noin viikon kestävä limainen vuoto. Mikään ei siis oikein kunnolla käy. Kurjaa.
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 08:34 poju 03 kirjoitti:Hei nyt esitän hiukan ehkä tyhmältä kuulostavan kysymyksen , mutta onko tuo klipsuilla tehty sterilisaatio yhtä lopullinen kuin tavallinen sterilisaatiokin vai onko se purettavissa jos joskus siihen halua tuntee?
Kiitos kovasti jos joku viitsii minua asiasta valaista![]()