Sterilisaatio suunnitellun sektion yhteydessä, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miseliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miseliini

Vieras
Kiinnostaisi tietää, onko jollekin tehty ja miten onnistui. Olisin itse halunnut sterilisaation kolmannen sektion yhteydessä, mutta lääkäri ei suositellut, koska eivät hänen mukaansa ole niin varmoja kuin erikseen tehtynä.

Mulle tehtiin, ja kyllä sanottiin et sektion yhteydessä operaatio on ihan yhtä varma kuin normaalisti tehtynäkin. Sen sijaan alatiesynnytyksen yhteydessä ei ole niin varma, ja sen takia niitä ei enää tehdäkään. Saas nähdä sit kuinka varma on, vai vieläkö saa kokea yllätyksen joskus... :D Toivottavasti ei, kyllä kaksi yllätystä riittää meille... :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mulle tehtiin, ja kyllä sanottiin et sektion yhteydessä operaatio on ihan yhtä varma kuin normaalisti tehtynäkin. Sen sijaan alatiesynnytyksen yhteydessä ei ole niin varma, ja sen takia niitä ei enää tehdäkään. Saas nähdä sit kuinka varma on, vai vieläkö saa kokea yllätyksen joskus... :D Toivottavasti ei, kyllä kaksi yllätystä riittää meille... :heart:

Mulle tehtiin alatisynnytyksen yhteydessä ja varmuudesta ei kukaan ollut erimieltä :o

Kiitos vastauksista. Lääkäreillä siis erilaisia näkemyksiä tämän asian suhteen. Me yritämme rajoittaa lapsilukua muilla konsteilla; erikseen en haluaisi tuohon toimenpiteeseen, koska kammoan spinaalia. Siinä sektion kanssa se olisi mennyt samoilla tökkimisillä.

Yhteistyössä