E
emma65
Vieras
Hei!
Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta tai tuttavapiirissä joku raskautettu sterilisaatiosta huolimatta.Minulle tehtiin sterilisaatio (klipsit) synnytyksen jälkeen v.2003.Kaikki on mennyt ihan ok.Kierto muutamilla päivillä heittäen säännöllinen ja vuoto oli runsaampaa.Nyt sitten vikat menkat alkoi 11.6.06 ja loppuivat 16.6.06.Nuo kyseiset menkat alkoivat vajaan viikon myöhässä ja eivät olleet niin runsaat,kuin aikaisemmin.Nyt eletään sitten päivää19.7 eikä vieläkään vuotoa.Ainoastaan kirkasta limaista vuotoa on ollut ,sekä välillä kuukautiskipujen tapaista jomottelua.Emme ole olleet aviomieheni kanssa sänkyhommissa noiden vika menkkojen jälkeen ollenkaan,joten olisiko raskaus voinut alkaa ennen niitä?Kävin ma 17.7 labrassa,virtsanäyte negatiivinen.Ei kai auta muuta kuin testi ostaa. terveisin:nelinkertainen äiti
Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta tai tuttavapiirissä joku raskautettu sterilisaatiosta huolimatta.Minulle tehtiin sterilisaatio (klipsit) synnytyksen jälkeen v.2003.Kaikki on mennyt ihan ok.Kierto muutamilla päivillä heittäen säännöllinen ja vuoto oli runsaampaa.Nyt sitten vikat menkat alkoi 11.6.06 ja loppuivat 16.6.06.Nuo kyseiset menkat alkoivat vajaan viikon myöhässä ja eivät olleet niin runsaat,kuin aikaisemmin.Nyt eletään sitten päivää19.7 eikä vieläkään vuotoa.Ainoastaan kirkasta limaista vuotoa on ollut ,sekä välillä kuukautiskipujen tapaista jomottelua.Emme ole olleet aviomieheni kanssa sänkyhommissa noiden vika menkkojen jälkeen ollenkaan,joten olisiko raskaus voinut alkaa ennen niitä?Kävin ma 17.7 labrassa,virtsanäyte negatiivinen.Ei kai auta muuta kuin testi ostaa. terveisin:nelinkertainen äiti