.
"kjh" 19.09.2011 #2 Joskus on ollut muistaakseni sääntönä 30 v tai vähintään 3 lasta. Todellista ohjetta tänä päivänä en tiedä, joten valaiskaapa joku viisaampi
Joskus on ollut muistaakseni sääntönä 30 v tai vähintään 3 lasta. Todellista ohjetta tänä päivänä en tiedä, joten valaiskaapa joku viisaampi
"mää" 19.09.2011 #4 aattelin laittaa piuhat poikki tän raskauden jälkeen. oon 27vuotias ja 5.lapsi tulossa.. tuskin haluaisin enää kuudetta lasta..
aattelin laittaa piuhat poikki tän raskauden jälkeen. oon 27vuotias ja 5.lapsi tulossa.. tuskin haluaisin enää kuudetta lasta..
nähtävästi poikkeus 20.09.2011 #7 Mulle tehtiin 29 v. Yksi lapsi ja ei painavia terveydellisiä syitä.
"tuikku" 20.09.2011 #8 Mulle tehtiin 25v neljän lapsen jälkeen. Ei tosin ollut helppo saada sterilisaatiota.
Naurukohtaus 20.09.2011 #9 Multa kysyttiin viimeisessä sektiossa että laitetaanko piuhat poikki tässä samalla. Kolmas lapsi oli syntymässä ja ikää 25v. En kuitenkaan halunnut sterilisaatiota.
Multa kysyttiin viimeisessä sektiossa että laitetaanko piuhat poikki tässä samalla. Kolmas lapsi oli syntymässä ja ikää 25v. En kuitenkaan halunnut sterilisaatiota.
Paatunut Parahdus 20.09.2011 #10 30 tai kolme lasta. Enkä itse meinannut saada kolmen lapsen perusteella. Olen sen kuitenkin nyt tehnyt ja erittäin tyytyväinen päätökseeni.
30 tai kolme lasta. Enkä itse meinannut saada kolmen lapsen perusteella. Olen sen kuitenkin nyt tehnyt ja erittäin tyytyväinen päätökseeni.