Stepperi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hannele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hannele

Vieras
Kuinka monella on kotona stepperi?
Onko tehokas?
Jaksaako sillä treenata vai kyllästyykö äkkiä?
Mietin et josko sellasen ostais... Eiks ne hinnat pyöri jossain 50-70e kieppeillä?
Isäntä ku on iltavuoroviikossa töissä niin en pääse kunnon lenkille tms. ja aattelin et stepperillä vois sit kotona iltasin treenailla ku saa lapset nukkumaan. Mut sit jos siihen kuukaudessa kyllästyy niin eipä kannata ostaa nurkkaan pölyttymään. Salilla kun käyn (joskus tod. harvoin) niin tykkään alkulämmittelyt tehä stepperillä.
Kannattaiskohan sijottaa sellaseen?

Mä kyllä tykkään stepperistä. Saa tehtyä tehokkaasti, mutta ei mene aikaa niin kovin kauaa. Minen kyllä jaksa kun 10min kerrallaan :ashamed: Mutta eiköhän tää lihaskunto ala kasvaa kun vaan steppaa...
Mä olen halvimmillaan nähny 40e kun hobbarilla oli alessa.

Osaiskohan kukaan sanoa paljonko sillä kannattais päivittäin pyrkiä steppaamaan?

Moiks,

Mä käytin tosi paljo stepperia kun olin viimeisilläni raskaana. Kävellä en enään pystynyt pitkiä lenkkejä (juoksun jouduin lopettaa jo rv 20), joten tein joka päivä stepperillä tunnin session, sykkeet oli jotain 120-150 (raskaana toki sykkeet voi olla korkeemmat ku muullon) ja kulutus tunnissa hieman yli 200kcal...ihan ok vehje:)

Mulla ainaki se tunti meni ihan kepeesti koska oon harrastanut paljo urheilua ja tv:tä ku katto niin ei oolit tylsää:)...

Nyt olen ajatellut et seuraavana raskautena käytän niin ikään tuota stepperiä ja hankin myös kuntopyörän, jotta lapset eivät olis 'este' urheilulle...

juu minä ostin muistaakseni netanttilasta jotain 40-50? luokkaa..
sillä mä joka aamu tossa alkukesästä hikoilin semmonn 20min salkkareita kattoessa.. :) mut joo ei siitä mitään tuu jkos ei telkkua kato samalla.. noup.. tylsää.. sitä semonne 20min tein joka aamu.. rankkaa se on alkuun ja siks alotin sillon 15min ja sit nostin että hiki tulee jos ei muuta..
mutta joo nyt se on tauvolla kun rupesin salilla käymään ja taav vuoden päästä se käyttöön.. :)

millasia steppereitä käytätte..? mie haaveilen siitä ostos-tv:n stepperistä mikä liikkuu sivusuuntaankin.. onkohan se oikiesti tehokkaampi? ku siin mainoksessa sanotaan et se ottas myös vatsaan ja sisäreisiin..

ni ja sit te jotka treenaatte stepperillä.. miten se on käytännössä näkyny teijän vartalossa ja oletko treenannut muutenkin..? et tehooko vaan jalkoihin?

kiitos kaunis jos joku kehtais tyhmää valistaa.. :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2006 klo 21:50 jaana kirjoitti:
Mulla on se ostos tvn stepperi, joka liikkuu sivuittain. Kannattaa ehdottomasti panostaa!!! Tosi hyvä vehje, ja jenkkka kahvatkin sulaa!

voi jee! mieki haluan sellasen!!! :wave: \|O
Kerrokko tarkemmin et monestikko vkossa ja kauanko teet..? Ni ja tietenni et millo oot alottanu treenamisen ja et teekkö muuta... jajajaja.... siis kerro kaikki!! :D :D miten on vaikuttanu painoon, ja kehon kiinteyteen..?
=)
kysely ikää pukkaa... mie niin haluisin sen, mut en raski tilata... paitti jos kerrot sellasia tuloksia ettei muutakaan voi! :whistle:

Nii ja kumpi siulla niistä on, se sauvoilla vai ilman..?

Kiitos kaunis jos kehtaat vastata näihi miu loputtomiin kysymyksiin.. :flower: :hug:

Tuollainen sivusuunnassakin liikkuva stepperi oli juuri eilen tulleessa Prisman esitteessäkin, ei varmaakaan ihan samanlainen kuin Tv:ssä mutta sama idea kuitenkin =) Kannattaa ainakin käydä katsomassa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 14:07 gattoliga kirjoitti:
mulla olisi stepperi myynnissä lähtee ihan pilkka hintaan
kerros lisää... :whistle: tarttis ostaa joku stepperi kun eipä tuu poistuttua kotoa, kun aina vaan sataa... :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 11:52 Prismasta kirjoitti:
Tuollainen sivusuunnassakin liikkuva stepperi oli juuri eilen tulleessa Prisman esitteessäkin, ei varmaakaan ihan samanlainen kuin Tv:ssä mutta sama idea kuitenkin =) Kannattaa ainakin käydä katsomassa.

eikun kahtomaan kuha kaupunkiin pääsee.. on reilu 100km ettei iha tuosta nui vaa kehtaa lähtä piipahtaan.. Kiitoksia tiedosta! =)
Uskosin ainakin et ois halvempikin siellä ku otv:n.. :D

ETTÄ TÄÄ ON H Y V Ä PALSTA :flower: :flower: :flower:

Lämmin KIITOS tuosta PRISMA jutusta...minä ryntäsi oitis lehtipinoa tonkimaan ja löysin sen TWIST-STEPPERI mainoksen !!! Siinähän on ne "kahvat"myös ettei tipu "jos huimaa"...no vitsi vitsi...mutta mietin että ukko-kulta varmaan heti sanoo että KALLIS mutta eihän se ole JOS AJATTELEE ESIM. KUNTOSALI KORTTIA !!! Ja salille ei pääse jollei ole muksu-vahtia ja muutenkin kiva mennä monenkilsan päähän hikoo, kun voi KOTONA RAUHASSA RÄÄKÄTÄ ITTEENSÄ JA MENNÄ OMAAN SUIHKUUN !!! Mä kyllä meen heti prismaan kun ukko tulee töistä ! Sanokoon mitä sanoo, mutta tuon ostan..(kauvan olen kyllä siitä haaveillu) mutta luulis että se ukko-kultakin haluaisi musta vähän sutjakamman....ja aina se suutaan mutristaa jos mä johonkin olen lähössä...jumppaan tai salille....sitten ainakin pysyisin kotona... :laugh:

...minä sitten ryntäsin heti sinne kauppaan...JA ILMEISEN HYVÄ SE LAITE ON,,,SILLÄ ON KUULEMMA LOPPUUNMYYTY HETI KUN ON TULLUT KAUPPOIHIN !!! Minä yritin epätoivoisena kysyä, olisiko jossain toisessa prismassa vielä niitä, niin myyjä puisteli päätään että kyllä ne kaikki taisi mennä heti :headwall: että joulumyyntiin tulee lisää seuraavasi...

No, ei voi mitään, mutta minäpä ostin sitten sen AB RIDERIN, jolla keinutaan ja vahvistetaan VATSALIHAKSIA...ja ilmeisen tehokas laite on !!!mukava katsoa telkkaa ja kiikkua :D ja lapset nauraa... :D

KIITOS Iitu siitä SOLERO vinkistä....pitäähän se mammallakin jotain ilta herkkua olla, ettei heti lankea johonkin kaloripommiin...

Oli 600gr taas pudonnut, tämä alku innostus on ihanaa, mutta kyllä tää kohta tasaantuu...mut onneks on toi uus "jumppa härveli" jos se motivois jatkaa "synkkinäkin" hetkinä...ukkokin jopa kokeili sitä ja sano tehokkaaks.... :saint: :heart: Kirjoitelkaa !!! :wave: :wave: :wave:

Tämäkin uusi tulokas osti 2 viikkoa sitten stepperin. Ohjeet oli aika sekavat.
Että mites sitä oikeen sillä tepastelis?
Oon nyt täl viikol 5 päivänä kävelly niin että 5min tasasta tahtia (30 askelta/min) ja ainakii 5 min huilaus kun jalkoihin käy. Ja noin tein 2 päivänä 10minutta kävelyä, 1 päivänä jaksoin 5 minutin jaksoissa yhteensä 15 minuttia ja eilen meni yllättäen 20 minuttia yhteen putkeen ja tänään jopa 30 minuttia! Oikein yllätyin että mites se nyt niin meni, mutta telkkaria katsellessa en edes huomannut ajan kulua.

Mut pitäisköhän sitä sitten kävellä stepperillä 30 min joka päivä?
:attn: en ole ikinä koskaan tykännyt liikunnasta ja mistään urheiluun ja jumppaamiseen liittyvästäkään. Hyötyliikunta on ainut mitä oon koskaan tehnyt. Nyt sitten varmaan meni yläpää sekaisin kun halusin vähän ruveta jotain tekemään!

Ja kovasti kiinostaa että miten ja mitä tuloksia olette sitten stepperin avulla saaneet???
Minulla reidet ja pakarat on sellaista yök löllöä ja kauhian isot :snotty:
Niihin tahtoo jotain kiinteytymistä. Painokin saisi kyllä vähän pudota! Mahamakkaraan se ei taida auttaa?!
Mahakin on lähinnä vain löysää nahkaa, 3 lähes peräkkäisen raskauden seurauksena!

Ja kaikki ihmepoppa konstit, siis nesteenpoisto, laihdutus, kiinteytys pillerit ja rasvatkin kokeilin joskus kun niin vieroksuin liikuntaa! Niistäpäs olikin ihan kamalasti hyötyä :laugh:

No saitte mutkin nyt sit hullutettua. =)
Tilasin Hobby hallista sen stepperin. :) Ja nyt eikun odottamaan, koska saapuu. Toivottavasti pian, koska jos meinaan saada 10 kg pois vuoden vaihteeseen mennessä, alkaa oleen kiiru kohta... :whistle:

JepJep. Tiedoksi, jos meinaat pudottaa sen vain stepperiä polkemalla varaa YHDEN kilon pudottamiseen yli 1100min aikaa. Keskimäärin yhden kilon pudottaminen vaatii 7000kilokalorin vajausta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2006 klo 22:45 Ljusa kirjoitti:
JepJep. Tiedoksi, jos meinaat pudottaa sen vain stepperiä polkemalla varaa YHDEN kilon pudottamiseen yli 1100min aikaa. Keskimäärin yhden kilon pudottaminen vaatii 7000kilokalorin vajausta.

No en todella! Mun on helppo pudottaa pianoa, kun vaan saan sen alun aikasex! Pakkohan siihen on ottaa oikea ruokavalio ja muu liikunta tuex, mutta ajattelin, että tuo vois olla hyväapu, kun ei pääse salilla käymään... sori nyt... :/

Yhteistyössä