Stephenie Meyers; Vieras

Sattuisiko jollakulla olemaan ko kirja ja voisiko hän kopioida tänne viimeisen (viimeiset) sivut.

Voiko kuulkaa olla ärsyttävämpää lukea 700 sivua kirjaa (hyvää kirjaa!) ja huomata lopuksi että ainakin yksi viimeinen sivu ellei enemmän puuttuu!!!

Minun kirja siis loppuu sivulle 700 ja lausekin jää kesken, eli sivuja on enemmän. Olisiko joku niin ihana että laittaisi tänne tuon sivun jälkeiset sivut. Olisin ikionnellinen :)

Ja lukekaa ko kirja jos yhtään tykkäätte ko tyylistä. Hyvä on!
 
Viimeksi muokattu:
9mmm
Nimenomaan.

Harmi kun kirjalle ei ole jatko-osaa, tykkäsin lukea.
Tosin, taisihan tuossa olla jo kaikki sanottuna...
siihenhän se oli hyvä lopettaa :) katoppa taas meikäläisen näkökulmasta mulla on kolme kirja saagaa kesken kaikkia tullu jo 3-4. nyt joudun odottamaan kirjoittajien inspiraatiota jatkuvasti suomalaisesssa käyden joko löytyis croninia, sapokwskia tai igguldenia . oot hyväs asemas. mut tokihan sitä jatkoo toivoo jos loisto kirja haikee fiilis.
 
siihenhän se oli hyvä lopettaa :) katoppa taas meikäläisen näkökulmasta mulla on kolme kirja saagaa kesken kaikkia tullu jo 3-4. nyt joudun odottamaan kirjoittajien inspiraatiota jatkuvasti suomalaisesssa käyden joko löytyis croninia, sapokwskia tai igguldenia . oot hyväs asemas. mut tokihan sitä jatkoo toivoo jos loisto kirja haikee fiilis.
Tiedän tunteen.
Mulla on myös tosi monta kirjasarjaa kesken; tiedän että jatkoja on, mutta ei suomeksi enkä jaksa enkuksi lukea. Sitten tuleekin dementia (ja uudet hyvät kirjat) enkä enää onneksi muista mitä kirjoja pitikään kaivata :LOL:
Sitten saakin mahtavia ahaa -elämyksiä kun löytää jonkun joka onkin käännetty ja jota ei muistanutkaan kaivata.
Pienen elämät isot ilot :cool:
 
9mmm
Tiedän tunteen.
Mulla on myös tosi monta kirjasarjaa kesken; tiedän että jatkoja on, mutta ei suomeksi enkä jaksa enkuksi lukea. Sitten tuleekin dementia (ja uudet hyvät kirjat) enkä enää onneksi muista mitä kirjoja pitikään kaivata :LOL:
Sitten saakin mahtavia ahaa -elämyksiä kun löytää jonkun joka onkin käännetty ja jota ei muistanutkaan kaivata.
Pienen elämät isot ilot :cool:
no toikin on totta sit käy viellä sillain et tuttu myyjä koittaa piristää ota toi kirja aina niitä halvimpia ja sanoo et ne on hyviä onhan se aika kärryillä mun sekavasta kirjamaausta :) jep ku ne unohtaa ja sitku vuoden päästä tuleekin vastaan oikeen ilahtuu :)

no viimenen kirja jota suositteli ei natsannu se oli fraktaali ruhtinas.

nyt on kyl kuulemma yks venäläinen kirjailia lennossa hyytävissä kulkia menois :)

nyt just menos vares..

ootkos lukenu dumasit?
 
no toikin on totta sit käy viellä sillain et tuttu myyjä koittaa piristää ota toi kirja aina niitä halvimpia ja sanoo et ne on hyviä onhan se aika kärryillä mun sekavasta kirjamaausta :) jep ku ne unohtaa ja sitku vuoden päästä tuleekin vastaan oikeen ilahtuu :)

no viimenen kirja jota suositteli ei natsannu se oli fraktaali ruhtinas.

nyt on kyl kuulemma yks venäläinen kirjailia lennossa hyytävissä kulkia menois :)

nyt just menos vares..

ootkos lukenu dumasit?
Ei oo tullut luettua.
Luen kausittaisesti, välillä en mitään ja sitten taas oikein putkessa. Ja usein jonkun suosituksesta, kun tietävät millaisesta tykkään :)
 
9mmm
No mä kävin lainaamassa nietchen arvoitus kirjan. Sitten teemu selänne kirjan lopuksi viellä marvin gaye :)

kohtalon rakkaus teki hänestä oman itsensä lahjomattoman kriitikon.

Milloin ikinä hän epäili oikeutta kutsumukseensa seurauksena oli päänsärky tai muu vaiva.

Milloin hän nöyrästi kulki vaistonsa viitoittamaa tietä hän tunsi etenkin henkisen kuntonsa ja elinvoimansa olevansa parhaimmillaan.

nietche luotti elämänvaistoonsa kykyyn tunnistaaa tahdon rappiotekijät .

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau empä ois uskonu että n on lähellä minua :)

tiiäkkö mitä noi lauseet tarkottaa tää on vähän niinku dialogi hemmeettttiii mä rakastan tiettyi arvotuksia
 

Yhteistyössä