Stay up -sukat vastaan sukkahousut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henkka79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Henkka79

Vieras
Miksi 95 prosenttia naisista käyttää sukkahousuja kun tarjolla olisi paljon kauniimmat ja seksikkäämmät vaihtoehdot, stay upit. Pidättekö oikeasti sukkahousuista naiset? Minusta ne ovat rumia ja minusta ne ovat turn off. Mutta stay upeissa nainen kuin nainen on kissapeto grrr...

Mä melkein kadun sitä, että mulla oli stay upit omissa häissä. Kun nuo sisäreidet ottaa yhteen, ois kaivannu sinne jotain vähä väliin, ei ois ollu niin hiostavan epämukavaa (oli kuuma kesäpäivä ).

Ja näin talvella piän kyllä ihan rehellisiä kalsareita. Kovemmalla pakkasella vielä villahousutki. :p Tai sit sukkahousut kalsareitten alle.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Mä melkein kadun sitä, että mulla oli stay upit omissa häissä. Kun nuo sisäreidet ottaa yhteen, ois kaivannu sinne jotain vähä väliin, ei ois ollu niin hiostavan epämukavaa (oli kuuma kesäpäivä).

Ja näin talvella piän kyllä ihan rehellisiä kalsareita. Kovemmalla pakkasella vielä villahousutki. :p Tai sit sukkahousut kalsareitten alle.

Samma här!

Voi pojat sitä aikaa, kun naiset vielä käyttivät sukkanauhojakin... Nykyisin joka toisella naisella on jalassaan jotkin järkyttävät nalle puh -kuvioiset nilkkasukat, yritä siinä sitten pysyä vireessä vaatteita riisuessa kun nalle puh katselee

Olen käyttänyt stay uppeja jo monta vuotta, ne on tosi kätevät pitkiksien alla. Ongelmana on löytää kohtuuhintaisia paksumpia sukkia, minimi 40 denieriä. Joku vuosi sitten niitä sai Kapphallistakin vaan nykyisin on vaan ohuita. Jos joku tietää niin antakaa vinkkiä, nettikaupatkin on jo selattu, usein lähetyskulut tulee aika suuriksi.
Sukkahousut ahdistaa ja mieskin tykkää stay upeista:-)

Alkuperäinen kirjoittaja Henkka79:
Miksi 95 prosenttia naisista käyttää sukkahousuja kun tarjolla olisi paljon kauniimmat ja seksikkäämmät vaihtoehdot, stay upit. Pidättekö oikeasti sukkahousuista naiset? Minusta ne ovat rumia ja minusta ne ovat turn off. Mutta stay upeissa nainen kuin nainen on kissapeto grrr...

Käyttäisinkin joskus stay upeja, jos ne vaan pysyis ylhäällä :D Hitto, ku reidet hieman liian kapoiset ja sukat valuu koko ajan. Ompas tosi seksikästä se :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rauno:
Voi pojat sitä aikaa, kun naiset vielä käyttivät sukkanauhojakin... Nykyisin joka toisella naisella on jalassaan jotkin järkyttävät nalle puh -kuvioiset nilkkasukat, yritä siinä sitten pysyä vireessä vaatteita riisuessa kun nalle puh katselee

Onko stay-upit muka miesten mielestä hyvännäköisiä oikein läskeilläkin, kun sukkien reunat painautuu syvälle rasvaan ja tulee hirveät makkarat reisiin?

Mutta minä pidän sukkahousuja lämmitystarkoituksessa ja stay-upeja taas muuten, varsinkin viihteellä kun tulee itsellekin hehkeämpi olo. Ja ihan miehen kanssa olen liikenteessä, en ketään pokaamassa siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Henkka79:

Käyttäisinkin joskus stay upeja, jos ne vaan pysyis ylhäällä :D Hitto, ku reidet hieman liian kapoiset ja sukat valuu koko ajan. Ompas tosi seksikästä se :laugh:

ja mulla käy aina niin et se yläosa pettää niistä stay upeista |O viimeksikin kun oltiin häissä vieraana niin oli tosi kiva koko ajan repii niit ylös kun valuivat van alas |O ei kiitos mulle enää sellaisia.

Joo-o, joskus lähtee sukka valumaan mystisesti alas, ei kiva, jos sattuu olemaan hame päällä:-) Hinta ei ikävä kyllä takaa siinä suhteessa laatua.
Vaan kyllä ne silti sukkahousut voittaa käyttömukavuudeltaan.

Stay upit ei vaan pysy kovin hyvin jalassa. On nekin joskus kivat.

Sukkahousuja on kivojakin, niitä ei oo pakko ostaa mummopuuterinvärisiä, vaan voi ostaa vaikka jotkut mustat, pitsiset, jotka muuten näyttää hyvältä myös pehvasta.

Mun mielestä stay upit on kätsymmät niin ei tartte koko ajan nostella niitä sukkiksia :ashamed: Stay upeissahan on ne tarttumapinnat kumminkin ja jos ottaa tarpeeks tiukat niin pysyy päällä ainakin mulla.

Stay-uppeja käytän ehdottomasti mieluummin. Mua ahdistaa ensinnäkin sukkisten mummomaisuus ja toiseksi ne on oikeasti epämukavat. Haarat valuu reisiin asti ja vyötärö taas on pakko pitää kainaloissa ja se tuntuu kamalalta ja rullautuu ja näkyy houdujen kauluksen yli. Argh.

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Mun mielestä stay upit on kätsymmät niin ei tartte koko ajan nostella niitä sukkiksia :ashamed: Stay upeissahan on ne tarttumapinnat kumminkin ja jos ottaa tarpeeks tiukat niin pysyy päällä ainakin mulla.

Mulla ei oikein pysy. Kai kun joudun rasvailla ihoa ja kun en voi ostaa pienenpiä, kuin mitä myydään. Toisaalta en tykkää siitä, että aina ne jonkin verran pursuu silti minulla.

Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
Stay-uppeja käytän ehdottomasti mieluummin. Mua ahdistaa ensinnäkin sukkisten mummomaisuus ja toiseksi ne on oikeasti epämukavat. Haarat valuu reisiin asti ja vyötärö taas on pakko pitää kainaloissa ja se tuntuu kamalalta ja rullautuu ja näkyy houdujen kauluksen yli. Argh.

Ei kaikissa sukkahousuissa oo niin korkee vyötärö... Mä oon leikannut monista vyötärökaitaleen ohuemmaksi, ettei se tee makkaraa vyötärölle. Semmoset korkeavyötäröiset on kyllä kauheita.

Citymarketista en olekaan huomannut etsiä niitä paksumpia, sinne siis.
Jo vuosia stay uppej käyttäneenä en voisi kuvitellakaan vetäväni sukkahousuja jalkaan, yäk, Ne kun valuu, ahdistaa kiristää ja puristaa.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä