N
"näin on"
Vieras
Minä olen täällä kotona ajoittain ihan onnellinen, tai olin. Luen paljon ja puuhastan kaikkea. Sitten tämä "Tiina" jotenkin hyppi silmille netissä ja irl, ja alamäki alkoi.
Tänään olen vain ihan apaattinen ja kierin itsesäälissä. Paistoin lapsille pannukakkua ja vittu sekin kärähti uunissa.
Mä luin tähän asti (en siis vielä jatkoa, sinun tai muiden) ja vastaan tähän väliin. Sorry, mut toi loppu nauratti...se on se mustahuumori näissä. Kun mä ymmärrän sua täydellisesti. Meinaan...joku täällä joskus oli kade niin että räjähti eräästä julkusta ja mäkin siihen vastatsin että "miten se sulta on pois jne." no vieläkin ehkä kuitenkin tuota mieltä siinä kun kyseessä kuitenkin TUNTEMATON ihminen (vaikka kuinka jokapäivä ois lööpeissä)...MUTTA kun se on lähipiirissä eli samaa perhettä tai sukua niin SILLOIN se jo jäytää eriskaalassa.
Mulla sama juttu kuin sulla ap. Se toinen miniä ON TÄYDELLINEN. Kaikessa niin v'tun upea ja minä yksi luuseri. Ja kyllä korpeaa, myönnän. Ja sitten kun vielä hehkutetaan sitä elämän helppoutta niin ggggrrrr. Joskus jopa miettiny että jos eroais miehestä ni pääsis kuulemasta sitä fabiloussia elämää.
Joka ainoa kerta kun ne soittavatkin, on jotain mahtavaa taas tapahtunut ja itellä taas aina vedetään matto jalkojen alta. Ne suunnittelee elämäänsä vuosia eteenpäin, työpaikkoineen, matkoineen, taloineen, vauvanhankintoineen ja tadaa kaikki pitää. Multa ei onnistu ees aikataulu yhelle päivälle kun tulee kaikkea mikä sotkee "suunnitelmat".