SS: Toimittaja tekeytyi chatissa teiniksi - Sai seksiehdotuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IL

Vieras
SS: Toimittaja tekeytyi chatissa teiniksi - Sai seksiehdotuksia

Sunnuntai 18.7.2010 klo 13.21

Sunnuntaisuomalaisen toimittaja tekeytyi chatissa 13- ja 15-vuotiaaksi tytöksi.

(IL)

Toimittaja kohtasi kauhukseen useita keski-ikäisiä miehiä, jotka ehdottelivat tuhmia ja halusivat seksiä.

- Kun kysyn, haittaako keskustelukumppaniani se, että olen 15-vuotias, kukaan ei tunnu välittävän, kuvailee toimittaja Sunnuntaisuomalaisessa.

Tuntemattomat miehet olivat tivanneet naiselta, mitä tällä on päällä ja onko alapäässä karvoitusta. Toimittaja sai suoria seksiehdotuksia, jossa yksi mies muun muassa kehotti tätä olemaan "ekakerran" aikuisemman miehen kanssa.

Teini-identiteetin takana ollut toimittaja myös tapasi muutaman miehen chatista. Yksi miehistä kertoi, että halusi ainostaan fantasioida.

Lähde:

Sunnuntaisuomalaisen artikkeli Savon Sanomien sivuilla

IL

Toimittaja tekeytyi 13- ja 15-vuotiaaksiChatissa satoi seksiehdotuksia
A A
11:52
Kuva: Johannes Tervo [Nimimerkki Tommi-lauri katoaa Tampereen vilinään mönkään menneen seksinostoyrityksen jälkeen. Kuva: Johannes Tervo]

Nimimerkki Tommi-lauri katoaa Tampereen vilinään mönkään menneen seksinostoyrityksen jälkeen.
Paula Sallinen

Sunnuntaisuomalaisen toimittaja tekeytyi teiniksi netissä ja tutustui joukkoon aikuisia miehiä, jotka halusivat seksiä murrosikäiseltä.

- Tuntemattomat tivaavat, mitä minulla on päälläni, onko alapäässäni karvoitusta ja haluanko harrastaa netti- tai puhelinseksiä. Kun kysyn, haittaako keskustelukumppaniani se, että olen 15-vuotias, kukaan ei tunnu välittävän.

__rentoMies__: Haluisiks ehkä...et vanhempi, hellä, ja rento mies vaikka opettais sua....=) Älä pelästy...

Myöhemmin Suomi24:n 16+-chatissa toimittaja esiintyy 13-vuotiaana vaasalaistyttönä. Hänelle vastataan muun muassa näin:

M_tyttö_sylissä: Hyvän ikäinen oot...Oisitko seksiä vailla? (kertonut itse olevansa 34-vuotias joensuulaismies)

Jusa: Lopputuloksen kannalta ihan hyvä olla ekakerta aikuisen kanssa.. (esittäytyi 38-vuotiaaksi helsinkiläismieheksi)

Jusa: Kouraiseeko silleen vatsasta? Kun ajattelet meitä silleen, että mun sormi on sun pimpassa?

Toimittaja myös tapaa teininimimerkeilleen seksiä ehdotelleita miehiä.

Seksistä maksua tarjonnut nimimerkki Tommi-lauri sanoo toimittajalle tapaamisessa, ettei itsensä myyminen alaikäisenä traumatisoi ketään ja vastuu seksin ostosta on myyjällä ja ostajalla.

Nimimerkki Jusa väittää ainoastaan fantasioineensa ja halunneensa varoittaa tyttöä.

Savon Sanomat

Sillon kun mä olin Kissin chatissa joskus 11-14 vuotiaana, niin aina tuli joku BigDick-74 tai joku vastaava nimimerkki ehdottelemaan että haluaisinko nähdä, sillon iso muna... yök. Mut siis ihan perusjuttuahan tuo, aina sama juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja www:
Sillon kun mä olin Kissin chatissa joskus 11-14 vuotiaana, niin aina tuli joku BigDick-74 tai joku vastaava nimimerkki ehdottelemaan että haluaisinko nähdä, sillon iso muna... yök. Mut siis ihan perusjuttuahan tuo, aina sama juttu.

Sama juttu, ihan jokapäiväistähän tuo oli silloin.

Yök... muistan itsekkin just 14-16 vuotiaana ku istu paljo chäteis nii tuli paljo vastaavia ehdotuksia... sillo ei ajatellut asiaa ihan siltä kantilta että olisi ehkä ollut hyvä ilmoittaa jonnekki... ajatteli vaa että yök.. kuten nytki :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No eikös niitä vois alkaa tälleen narauttelemaan? Eikö ole resursseja?!!

Poliisithan ei ainakaan voi alkaa tuota tekemään. Mutta tietysti yksityinen henkilö voi tehdä ja antaa sitten tiedot poliisille.

Niinpä. Musta on naurettavaa että laki kieltää poliiseja esiintymästä tuolla tavalla valenikeillä just vaikka teinityttöinä, koska se olis hyvä tapa narautella noita pedofiilejä. Ketä siinä oikein suojellaan kun viedään poliiseilta keinot puuttua ENNEN kun noi sedät jonkun oikean 13-vuotiaan kanssa tekee mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No eikös niitä vois alkaa tälleen narauttelemaan? Eikö ole resursseja?!!

Poliisithan ei ainakaan voi alkaa tuota tekemään. Mutta tietysti yksityinen henkilö voi tehdä ja antaa sitten tiedot poliisille.

Niinpä. Musta on naurettavaa että laki kieltää poliiseja esiintymästä tuolla tavalla valenikeillä just vaikka teinityttöinä, koska se olis hyvä tapa narautella noita pedofiilejä. Ketä siinä oikein suojellaan kun viedään poliiseilta keinot puuttua ENNEN kun noi sedät jonkun oikean 13-vuotiaan kanssa tekee mitään?

Pitäisi olla niiku undercover :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Kenen mies tämä perheenisä??:
Kellään tuota Sunnuntaisuomalaisen kuvaa siitä perheenisästä, että vois yrittää tunnistaa kenen mies?

Se kuva on niin sumuinen ja takaapäin otettu, ettei oikein voi tunnistaa. Laittaisin tähän, jos mulla olisi skanneri.

Alkuperäinen kirjoittaja valdemaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Kenen mies tämä perheenisä??:
Kellään tuota Sunnuntaisuomalaisen kuvaa siitä perheenisästä, että vois yrittää tunnistaa kenen mies?

Se kuva on niin sumuinen ja takaapäin otettu, ettei oikein voi tunnistaa. Laittaisin tähän, jos mulla olisi skanneri.

digikameralla kuva ja aijaahan

Alkuperäinen kirjoittaja viha:
Hyi helvetti! Miten musta tuntuu, että joka toinen mies on sairas pedofiilipaskiainen. Ne pitäis kaikki kuohita, siitähän saisivat.

Niimpä! Ei paljon muista välitetä, hyi s**tana :( Tuon ikäinen on ihan vielä lapsi!!!

Eikö lakiin voisi tehdä muutosta, et poliisit sais esiintyä siellä chateissä valenikeillä ja narauttaa näitä sairaita pa*kiaisia? Tai sitten just ihan tavalliset henkilöt ja jujuttaa ja sopis tapaaminen just tms ja napata tyypistä kuvan? Toisaalta saattaa mennä vaaralliseks jos ite lähtee tommoseen... Jotain asialle kyllä tarttis tehdä!

Yhteistyössä