jos saat itse huijattua itseäsiAlkuperäinen kirjoittaja veeramaria:Mun tekis mieli kokeilla joskus... Jos en löydä ketään yhtä höppänää kaveriks niin onnistuiskohan yksinään?
uskoo ken tahtooAlkuperäinen kirjoittaja veeramaria:No eikös sen lasin pitäis liikkua siinä ihan ilman mitään huijaamistakin.
riittääkö jos haluaa uskoa?Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:uskoo ken tahtooAlkuperäinen kirjoittaja veeramaria:No eikös sen lasin pitäis liikkua siinä ihan ilman mitään huijaamistakin.
munkin on tehnyt vuosia mieli kokeilla tuota. kun vain olisi joku jonka kanssa kokeilla.Alkuperäinen kirjoittaja veeramaria:Mun tekis mieli kokeilla joskus... Jos en löydä ketään yhtä höppänää kaveriks niin onnistuiskohan yksinään?
Kiinnostaa, kuka kertoisiAlkuperäinen kirjoittaja hei:Mitä tuo spiritismi tarkkaan ottaen on?
siinä on lauta missä on kirjaimia, numeroita ja joitan merkkejä. lasia liikutetaan sen päällä (tai kädet kevyesti lasin päällä ja henget liikuttaa lasia). siinä kysellään hengiltä kysymyksiä ja he vastailevat sitten. toiset sanovat sen toimivan ja toiset eivät.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiinnostaa, kuka kertoisiAlkuperäinen kirjoittaja hei:Mitä tuo spiritismi tarkkaan ottaen on?
Muun tiesinkin, vaan en tuota viimestä juttua tosta numerosta...Alkuperäinen kirjoittaja naikkonen:siihen on uskottava todella niin se toimii yksikin joka ei usko se ei toimi ja jos pelaat yksin varaudu pitkään peliin.. ja muista jos haluut lopettaa pyydä lupa siihen.
spiritismi on nseli leivinpaperi,kynttilä, ja lasi.
paperille kirjotettaan a-ö kirjaimet ja pentagrammi ja kyllä ja ei ympyrät. lasi laitettaan eka kynttilän ylä puolelle jonka jälkeen kysytään mielessä kysymys ja sen jälkeen lasi pentagrammin päälle jonka jälkeen se lähtee liikkeelle. ÄLÄ IKINÄ KYSY KOSKA KOULET TAI OLETKO TÄÄLLÄ!!
paikka jos me pelattiin usein oli vanha kylmäkellari kerrostalossa ja kun me kerran ´lopetettiin peli ilma lupaa niin me ei saatu ovia auki puoleen tuntiin.. ja näitä tapahtumia on vaik kkuin paljon... ja se on muistettava että kun tulee 666 niin ennen viimeistä 6 on lasi heitettävä seinään. eli vara laseja on oltava..