spermat sisälle vai päälle?

minäkin tässä intaannuin kyselemään miesten mieltymyksistä. Tuntuuko se jotenkin erilaiselta laueta naisen sisälle vai sitten rinnolleille, kasvoille. Mikä siinä omassa suosikissa sitten on niin kivaa. ´

Luulis, että sisälle olis kivempi päästää kun tuntee ku pimpsa sykkii orgasmista vai onko se sitten kiva nähdä kun se lasti lentää ja kentis kädellä hieman "lennättää"????

Itse pidän naisena kaikista variaatioista :)))
 
Eipä kaikilla naisilla pimpsa syki orgasmista kun ei saa koko orkkua.

Mun miehen mielestä sisään laukeaminen on ihanaa, mut oman sperman katselu naisen rinnoilla toisinaan hemmetin kiihottavaa.
 
Mies
Fyysisesti tuntuu paremmalta saada sisälle, mutta kieltämättä joku siinä kiehtoo, kun saa tulla esim. rinnoille. Kasvoille päästämistä pidän ehkä jotenkin liian alistavana ja sellaista en kehtaa ehdottaakaan.
 
no me kun ollaan helkatin kiihottuneesa tilassa miehen kanssa, niin monesti otan häneltä loppuun asti suihin ja haluan että hän laukeaa suuhuni. siis ei nyt mihkään kurkkuun asti (yök), mutta huulille. se on jotenkin pirun kiihottavaa musta :p :p
 
Jussi
Sisään pim.psaan mielellään ja mitä syvemmälle sen ihanampaa. Taitaa olla evoluution tuoma nautinto, kun spermat on syvällä, niin siittiöt ovat lähempänä munasolua.
(taitaa mennä filosofiseksi)
Mutta takaapäin kun tuntuu menevän pohjaan asti niin mikä sen nautinnollisempaa.
 
Kekkonen
Kuka nyt ruiskis kasvoille tai rinnoille???????????????
Kyllä se on tosi että spermat pitää laskea pimpsaan. Tämä on vain minun nmielipide (herra numero 47).
Mitä mieltä tästä on nuoret naiset????????
 
Nainen
Voihan sitä olla monta mieltä mihin ne nesteet kuuluvat. Alkuperäistä tarkoitusta ajatellen sperma todellakin kuuluu sisuksiin, mutta voihan sillä välillä vähän leikkiäkin. =)

Meillä mies tykkää päästää rinnoille, mutta itse olen vähän laiska ja parhaiten se sujuu suihkussa. Vaihtelu virkistää tässäkin asiassa.
 
dasda
Meilläkin mies tykkää tulla pepulle tai kasvoille..olikin sitten sopeutumista kun alettiin yritämän vauvaa ja piti opetella tulemaan sisälle. Ja naisena tuntuu se sisälle tulokin ihanalta koska silloin mies jää usein siihen lähelle/syliin vielä laukeamisen jälkeen..
 
bikinibertta
meillä mies tykkää laueta takaapäinasennossa pakaroille. sanoo että se on kiihottavan kiellettyä. toisinaan taas makaan kainalossa ja puristelen miestä palleista kun hän hyväilee itseään. elikkäs kun aina ei pysy kovana että ruiskis sisälle(jos usein ollaan) niin silloin hyväilen miehen loppuun tai hän hyväilee itseään. kiihottavaa on myös että kumpikin hyväilee toista tai itseään ja tullaan yhtäaikaa. eipä tule makkarissa tylsää :)
 

Yhteistyössä