Sperman valuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mua ällöttää kun mies tulee mun sisälle ja sitä mälliä valuu pimpsasta tuntitolkulla sen jälkeen. En haluaisi pilata mieheni nautintoa,mutta voisinko pyytää häntä vaikka laukeamaan wc-tiloissa?
Mitä mieltä siskot olette?

Ai tyyliin, että kun olette panolla, niin sanot miehelle että kiitti mutta voisitko lopettaa nyt hommat ja lähteä vessaan tumputtamaan? No kokeile mitä mies tykkää ajatuksesta :D

Tuntitolkulla? Kui paljo sitä sieltä sillä tulee? Mä käyn pesulla toiminnan jälkee ja pyyhkäsen ne samalla sisältä pois ni ei valu enää. Suosittelen. Ja tottakai voit pyytää, tai näppärästi sanoa et kiitos, nyt riitti, heti ku tuut itte, ennen ku se on tullu. Mies voi kyllä olla eri mieltä.

[QUOTE="hmm";23241961]Tuntitolkulla? Kui paljo sitä sieltä sillä tulee? Mä käyn pesulla toiminnan jälkee ja pyyhkäsen ne samalla sisältä pois ni ei valu enää. Suosittelen. Ja tottakai voit pyytää, tai näppärästi sanoa et kiitos, nyt riitti, heti ku tuut itte, ennen ku se on tullu. Mies voi kyllä olla eri mieltä.[/QUOTE]

Kyllähän sitä tulee vielä seuraavanakin päivänä, kun orkku on vetässy tavarat syvälle. Vai saat sä aina ennen miestä?

Kyllähän sitä tulee vielä seuraavanakin päivänä, kun orkku on vetässy tavarat syvälle. Vai saat sä aina ennen miestä?

No juu, kyllä, lähestulkoon. Välillä useammankin kerran. Mä saan kyllä orgasmin aika helposti, kun on niin ihana mies ;) Ja jos yhtäaikaa, kyllä ne sieltä silti ulos tulee, mun emätin ei oo mikään pohjaton kaivo, tai siis mun sormikin yltää lähestulkoon sinne pohjalle, ja kyllä se vesi myös ne loput huuhtelee. Ja jos jotain menee jonnekin syvemmälle asti niin en kyllä huomaa sitä normaalista kosteudesta/valkovuodosta jota alapääni tuottaa. Alapään lihaksilla saa työnnettyä spermat ulos aika äkkiä myös samalla kun pesee.