Sperman selviytyminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi yrittäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi yrittäjä

Vieras
Tämä on nyt varmaan tyhmä kysymys, mutta kun en oikeasti tiedä miten asia on.

Elikkä - olen tottunut huuhtelemaan itseni yhdynnän jälkeen. Nyt on pillerit jätetty pois ja yritämme saada lasta. Kun mies laittaa sperman sisääni, niin mitä minun tulisi tehdä?

Jossain on neuvottu, että naisen pitäisi olla hetki paikoillaan. Jossain taas on sanottu että sperma on kovin vikkelää. Eli voinko heti yhdynnän jälkeen mennä vessaan ja huuhtoa käsisuihkulla itseni puhtaaksi niinkuin ennenkin, vai tuhoanko tällä raskaustoiveet?

Siinä vaiheessa kun nouset sängystä ylös, ovat parhaat ja nopeimmat siittiöt vilistäneet jo hyvän matkaa kohti kohtua ja munanjohtimia. Alapesu ei raskaaksi tuloa haittaa, eikä makailulla ole tieteellisesti todistettuja etuja.

Heh, mä aina makailen yhdynnän jälkeen pikkuisen aikaa jalat kohti kattoa, että pysyy mahdollisimman moni siittiö mun sisälläni. :D Kuulostaa varmaan typerältä, mutta tää on mun hassu tapani. :D

Sisiliskolle: Silloinhan suihku pitäisi työntää sisään! Tuskin antais vauhtia, huuhtelis siittiöt vaan pois emättimestä! Enpä käyttäisi tätä vinkkiä! Ja uskon että ap tarkoitti ulkosynnyttimien huuhtelua :)

Sellaistakin olen kuullut, että liiallinen peppu pystyssä makoilu voisi olla haitaksikin, koska silloin se ""hitaampikin"" siittiö saattaa löytää munasolun, ja epämuodostumien yms virheiden riski (keskenmenoriski) on isompi.

Mutta tämä on ihan mutu-tietoa. Kyllä sitä raskaaksi tulee ilman makoiluakin jos on tullakseen.

Yhteistyössä