Mä olen etsinyt tietoa tästä asiasta kaikkialta netistä, mutta aika vähän on juttua esim. hypo- ja hyperspermiasta. Jälkimmäisestä äärimmäisen vähän, mikä onkin itseäni enemmän kiinnostava aihe, koska "sairastan" sitä.
Eli olen lukenut että tavallisesti satsi on se 2-5,6 ml, mutta itselläni esim. joka toinen päivä masturboidessani sitä tulee 10 ml, ja kun olen säästänyt 4+ päivää, satsi kasvaa melkein 15 ml:aan. Oon myös huomannut että parin päivän päästä alaruumiissa, välilihan sisältä, alkaa sattumaan ja puolentoista viikon päästä kipu siemenjohtimissa (niin ainakin luulen, koska se tuntuu molemmilla puolilla) alkaa olla sellainen, ettei pääse edes istumaan ilman että sattuu. Masturboidessani kipu oli myös kova ja tuntui että olin joutunut loukkuun kun en meinannut kivulta edes seisokkia saada aikaiseksi. Lasti oli tuolloin vähän alle 20 ml, ja oli pirun hyvä kun sain sen ulos.
Jos joku tietää asiasta niin kyselisin että onko tuolla suunnattomalla sperman määrällä ja tuolla kivulla tekemistä toistensa kanssa? Tai siis tietenkin on, mutta onko raportteja siitä että se sperman tuotanto ei lakkaa hyperspermiasta kärsivillä miehillä?
Siemenneste myös tahtoo itselläni lentää n. puolentoista metrin päähän normaalisti, mutta todella kauan odottaneena se lentää 2 tai radikaaleimmissa tapauksissa jopa 3 metrin päähän. Onko tälläkin yhteys hyperspermiaan?