D ::DDD Vieras 13.09.2012 #1 Spekuloidaan tässä ketjussa millainen on suomi ja maailma jossa elämme 2-5v kuluttua. Entä 50 v kuluttua??
Spekuloidaan tässä ketjussa millainen on suomi ja maailma jossa elämme 2-5v kuluttua. Entä 50 v kuluttua??