Specsavers, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rillipää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Positiivisesti yllättyny olin kyllä nyt kun ekan kerran heidän kanssa asioin :) Lasit tuli vajaassa kahdessa viikossa ja hyvät on olleet. Hintaan olin tyytyväinen kun ekaa kertaa jossain optikkoliikkeessä tarjoukseen kuuluu hajataittolinssitkin =) Suosittelen!

ahaa.. no sitten.. harmi, olin niin täpinöissä rilleistä etten en tajunnut ees kysyy tommosta.. noh, ehkä sitä jaksaa odottaa sit. Maksetaanhan ne vasta sit kun noudetaan?

Jaa maksetaan etukäteen :O Noh ei se nyt periaatteessa mitään haittaa, mutta oon vaan tottunut että tommoset maksetaan vasta sit kun haetaan. Mutta.. lisää kokemuksia??

Specsaversilta ja olen ollut tyytyväinen. Meidän Speccissä pitää maksaa 10 % kun lasit tilaa, ja loput hakiessa, on varmaan kauppakohtianen juttu. Mutta sain kahdet moniteholasit yksien hinnalla. Palvelu hyvää, valikoima riittävä.

No mulla on paha karsastus, hintaeroo oli 300-400?, eli kun kyselin muualta niin jokapaikassa sanottiin että pelkät linssit on sen reilun 300?, tuolla maksoin koko höskästä 150?, sis. näöntarkastus..

Toi, että pitääkö maksaa etukäteen vai noutaessa, on paljolti liikekohtaista. Iso osa liikkeistä on yrittäjävetoisia.

Ihan ymmärrettävää tuo käsiraha siinä mielessä, että asiakkaan jättäessä lasit noutamatta, ei niillä ole minkäänlaista jälleenmyyntiarvoa. Yrittäjien kuitenkin on tilauksensa maksettava.

En ikinä suostu missään liikkeessä maksamaan etukäteen. Specsaversiltä ostin kesällä lasit ja toimitusaika oli peräti neljä viikkoa. Kolmesta viikosta siellä puhuttiin, mutta neljä viikkoa meni. Ostin moniteholasit ja lukulasit ja monitehot on todellinen pettymys. Hintaa tuli kaksille laseille n. 650 euroa, ja tuo oli vielä tarjous kahdet lasit yhden hinnalla. Lasit maksoin hakiessa. En osta enää Specsaversiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja ö:
En ikinä suostu missään liikkeessä maksamaan etukäteen. Specsaversiltä ostin kesällä lasit ja toimitusaika oli peräti neljä viikkoa. Kolmesta viikosta siellä puhuttiin, mutta neljä viikkoa meni. Ostin moniteholasit ja lukulasit ja monitehot on todellinen pettymys. Hintaa tuli kaksille laseille n. 650 euroa, ja tuo oli vielä tarjous kahdet lasit yhden hinnalla. Lasit maksoin hakiessa. En osta enää Specsaversiltä.

Siis anteeks mutta millä saa hintaa noin paljon laseille?

Pinnoitukset maksoi yhtiin laseihin muistaakseni reilun 40?, sangat oli mulla 80?, prismat linsseissä kuului hintaan...Että aikamoiset lasit saa olla että saa vajaa 700? specsaversilla kulumaan... :whistle: Ei sillä, muistanko ihan väärin kun sanon että moniteholinsseistä piti maksaa jo erikseen?

Mulla on kahdet lasit Specsaversilta ja oon ollut tyytyväinen! Alle kaks viikkoa meni toisissa laseissa, toisia (hengettömiä) täytyi vähän säädellä ja ne sain vasta kolmen viikon päästä tilauksesta. Erikoissilmälasit (kaksitehot, hengettömät yms.) eivät siellä ole juurikaan sen halvempia kuin muuallakaan, mutta perus yksitehot ovat huomattavasti edullisempia kuin esim. Instrussa.

Tai no, nuo Specsaversin hengettömät maksoivat kaikkinensa 260 euroa ja pelkät linssit mun Tahtioptikon hengettömiin maksoivat 295, nämä siis vuonna 2006. Että on ne jonkin verran halvemmat.

Hain juuri viime perjantaina omat lasini kyseisestä liikkeestä ja kun tein heidän kanssaan kauppoja, niin heillä oli tarjota kaksi tarjousvaihtoehtoa:

1. Peruslasit,joihin tulee linssin ohennus..eli tällöin sangat -50%..hintaa jäisi 239?
2. peruslasit,joihin tulee linssin ohennus + toiset silmälasit "samaan hintaan"..paitsi,että kyseisiin silmälaseihin pitäisi kustantaa ohennus vielä lisäksi..ja sen hinta oli..ööreilun sata euroa,kun mulla joudutaan ohentamaan vähän enemmän..En viitsinyt edes kysyä yhteishintaa..

Otin ykkösvaihtoehdon..

Tässä fimassa on se huono puoli,että kaikesta mahdollisesta rahastetaan erikseen..mm näöntarkastus 20?..kaikki mitä linsseille joudutaan tekemään maksaa aina ekstraa..

En todellakaan saanut näitä mun laseja yhtään sen halvemmalla,kuin muualtakaan..

Yhteistyössä