työnantajasta ei ole kyllä mitään positiivista ollut. Tällainen olisi aivan mieletön idea, itse olen hakenut töihin ja haluaisin opettaa lapsia. Oma poikanikin puhuu sujuvaa enkkua.
kurssi on tietysti varmaan ihan kurssin vetäjästä kiinni. Jos joku nyt suostuu tänne töihin, niin lapset sais tästä paljon irti.
Itse aijon käydä liiton ja työkkärin kanssa työsoppari läpi suurennuslasin kanssa. Toivoisin vain että tämä mies ei olisi huijari joka yrittää itelle kääriä rahaa.. tässä ois niin loisto juttu lapsille.. Tunnen monta ihmistä jotka eivät osaa pätkääkään englanti, vaikka koulussa sitä on opeteltu..
Mitä nuorempana saa aloitettua, niin sitä helpommin sitä oppii.
Itse voisin muuten lähteä yksityisesti vetämään tällaista,mutta monet ei toisi lapsia,koska ei ole "isoa miestä" kaiken takana..
kukaan ei luota yksityiseen ihmiseen.. mutta johonkin huijari äijään jolla on samanlaisia yrityksiä jo monta ollut ja hienot webbi sivut.. niin tähän sitten luotetaan..
Toisaalta entiedä pitäisikö kannustaa ihmisiä viemään lapsia speaking outtiin vai kehottaa että ei tue hyväksikäyttöä..
idea on kuitenkin loistava ja työntekijän palkka määräytyy lasten määrän mukaan..