että huhti-toukokuussa aletaan yrittämään kolmatta lasta. hirvee vauvakuume on jo nyt, mut pitää ensin mun saada koulu loppuun ja tarkotus olis olla äippälomalla, kunhan esikoinen aloittaa koulun, eli -15 syksyllä. en malttais oottaa!
mies ehdotti kolmatta jo melkein heti kuopuksen syntymän jälkeen (kuopus 3v) minä sanoin silloin ettei meille enää tule yhtään. no niin se mieli vaan muuttuu, mieskin on ollut ihana, eikä ole painostanut. sanoinkin miehelle, et jos olis asiasta vähän väliä puhunut, niin vois olla etten vieläkään haluis kolmatta..
on siihen laskettu reilun puolen vuoden "tekoaika". Ensimmäinen tuli kumin ja jälkiehkäsyn takaa ja toka kolmannesta kierrosta. toivotaan ettei tälläkään kertaa menis kovin pitkään.
no vähän hiljaista vielä. miehen kolmivuorotyö vähän verottaa jaksamista, samoin minun aamu neljän herätykset. viikonloppuisin harjoitellaan aamusta, kun lastenohjelmat toimii lastenvahtina ;D
noissa raskaus asioissa ei kannattaisi "miettiä" ajankohtaa... voihan olla että tulee sekundääristä lapsettomuutta tai muuta ikävää. eli kun lapsi saa tulla, niin tulkoon omalla ajallaan, ei niin että minä itse päätän milloin "ovuloin".
ainiin että sopivaa ajankohtaa raskaudelle ei saisi miettiä ja suunnitella? kai nyt jokainen aikuinen ihminen tajuaa, ettei aina hommat mene suunnitelmien mukaan, mutta voihan sitä yrittää ja toivoa.
saahan sitä nyt vauvan ajankohtaa suunnitella!! jos nyt ehkäsystä huolimatta tuun raskaaks on vauva tietty tervetullut mutta suunnitrltu on että heinä-elo kuussa vuonna -14 tai -15 aletaan tokan tekeminen on sisaruksilla sit synttärit vähän eriaikaa ja uus syntyis kevääseen,ei liian kylmä mut ei kuumakaan!