Sossusta, apuaa!

  • Viestiketjun aloittaja voi perkeles!
  • Ensimmäinen viesti
voi perkeles!
Onko enää mitään toivoa että ne rahat jotka täksi päiväksi mulle tilille luvattiin tulisivat tänään??
Harmittaa kun lupasivat viime käyntiajalla että nyt tänään ne näkyy tilillä, eipä rahoja kuulu :( ja tosiaan olisi jo tarvetta:(
 
ap
Ookoo. Näin kai sit tällä erää. Voi että mua kiukuttaa nyt. Mitenköhän se on aiemmin onnsitunu, onkohans e täti söhlänny sen maksun jotenki, niinku on meinannu aiemminki käydä..
Eiku papereita tutkimaan suurennuslasin kanssa
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ookoo. Näin kai sit tällä erää. Voi että mua kiukuttaa nyt. Mitenköhän se on aiemmin onnsitunu, onkohans e täti söhlänny sen maksun jotenki, niinku on meinannu aiemminki käydä..
Eiku papereita tutkimaan suurennuslasin kanssa
Mene töihin, niin ei tarvitse kiukutella.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ookoo. Näin kai sit tällä erää. Voi että mua kiukuttaa nyt. Mitenköhän se on aiemmin onnsitunu, onkohans e täti söhlänny sen maksun jotenki, niinku on meinannu aiemminki käydä..
Eiku papereita tutkimaan suurennuslasin kanssa
Mene töihin, niin ei tarvitse kiukutella.
ja sä voisit lakata olemasta idiootti. Saa.ta.nan elukka.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jos toimeentulotuesta kysymys niin se laitetaan maksuun aina niin että nostettavissa viimeinen päivä.

Ei pidä paikkansa. Täällä ainakin maksetaan viikon sisällä käynnistä, oli se sitten alku-, keski tai loppukuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jos toimeentulotuesta kysymys niin se laitetaan maksuun aina niin että nostettavissa viimeinen päivä.
Ei ihan kuitenka. Riippuu käsittelyajasta. Paitsi jos käy siellä tädin luona niin yleensähän ne laittaa samana päivänä, eli näkyis sitten parin pankkipäivän päästä jos eri pankki.
 

Yhteistyössä