L
lkjhg
Vieras
Sitten epäonnistuu. Olen valmis ottamaan sen riskin. Kamala henkinen paska kaadettu niskaan kun olen aikuinen nainen ja jollain 12-vuotiaalla isommat tissit kuin mulla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Tissit kyseesä. En mä Viroon suostu menemään..
Alkuperäinen kirjoittaja lkjhg:Sitten epäonnistuu. Olen valmis ottamaan sen riskin. Kamala henkinen paska kaadettu niskaan kun olen aikuinen nainen ja jollain 12-vuotiaalla isommat tissit kuin mulla.
Alkuperäinen kirjoittaja lainan saannista:Kyllä sain lainan 6000e autoon sammosta, määräaikaisella työsopimuksella
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Nostan. Apua.
Ja muutkin jotka ovat saaneet joustoluoton...mistä haitte sen? Paljon korko oli?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Fyysisesti. Mutta montakohan pienirintaista/(pienimulkkusta)/(lyhyttä miestä)/(finninaamaa)/(what ever rumaksi ominaisuudeksi rinnastettavaa piirrettävää omistavaa on tehnyt itsemurhan?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Fyysisesti. Mutta montakohan pienirintaista/(pienimulkkusta)/(lyhyttä miestä)/(finninaamaa)/(what ever rumaksi ominaisuudeksi rinnastettavaa piirrettävää omistavaa on tehnyt itsemurhan?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Siis ei huomioida tuloiksi, mutta saan sen saman summan rahaa mitä saisin ilman että olisin senttiäkään velkaa? Eli 417e perusosa oli velkaa tai ei?