Sossu ja lainat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Tissit kyseesä. En mä Viroon suostu menemään..

no ei sun henkes sit oo niistä kiinni..virossa saa parempaa jälkee kun suomessa,edullisesti. siellon kaikki halvempaa.
täälä sä maksat lääkäreille hirveet palkkiot,siellä ne tyytyy vähempään.
tiedän suomessa leikattuja,ruotsissa leikattuja ja virossa leikattuja tyttöjä.

Alkuperäinen kirjoittaja lkjhg:
Sitten epäonnistuu. Olen valmis ottamaan sen riskin. Kamala henkinen paska kaadettu niskaan kun olen aikuinen nainen ja jollain 12-vuotiaalla isommat tissit kuin mulla.

Hei ihan oikeasti, ei se naiseus ole tisseistä kiinni!!! Ei varmasti!

Ja sä et todellakaan kuole vaikket silareita saa. Ja joo, jollain 10-vuotiaallakin voi olla isommat tissit kuin mulla. So what!?

Nojoo.

Mutta ne joilla on vaikka uhkapelivelkaa 10 000e, katsookohan sossu ne tuloiksi? Lol vaan niille. Mutta toisaalta jos jäisin työttömäksi, menisin työharjoitteluun työmarkkinatuella...se on n. 466e kuukaudessa + ylläpitokorvaus, jos se myönnettäisiin.

Tavallaan selviäisin lainan kanssa, jos maksaisin 200e kuukaudessa sitä takaisin.

Mutta mä en jaksa elää jos en saa kunnon tissejä. Tissit on mulle pakkomielle.

Fyysisesti. Mutta montakohan pienirintaista/(pienimulkkusta)/(lyhyttä miestä)/(finninaamaa)/(what ever rumaksi ominaisuudeksi rinnastettavaa piirrettävää omistavaa on tehnyt itsemurhan?

Sossu ei minusta laina katso tuloksi, varsinkin jos laina on otettu jo ennen t-tuen hakemista. Vastaavasti sossu ei tietänkään laske sitä lainalyhennystä menoksi eli saat vähemmän tukea.

Fyysisesti. Mutta montakohan pienirintaista/(pienimulkkusta)/(lyhyttä miestä)/(finninaamaa)/(what ever rumaksi ominaisuudeksi rinnastettavaa piirrettävää omistavaa on tehnyt itsemurhan?

ei yksikään ,valitettavasti

Ei yksikään. Aina niihin on muut syyt lisäksi.

Ei ne velkaa tuloksi laske, jos otat sen nyt ja käytät leikkaukseen, ja vasta myöhemmin sitten tarvitset toimeentulotukea. Mutta jos otat lainan nyt, ja haet samantien tukea, niin siihen ei kyllä suopeasti suhtauduta. Velkojen lyhennyksiä ei myöskään tietenkään huomioida menoiksi sossussa, mutta sen varmaan tiesitkin.

Siis ei huomioida tuloiksi, mutta saan sen saman summan rahaa mitä saisin ilman että olisin senttiäkään velkaa? Eli 417e perusosa oli velkaa tai ei?

No teet hakemuksen niin sillähän se selviää. Täältä et varmaa vastausta voi saada, usko jo.

Yhteistyössä