sosku pienellä paikkankunnalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kuka maksaa soskun akkojen palkat kunnassa? Täällä 5 soskun akkaa lastensuojelu yksikössä plus päälikkö! Ne ei edes laske toimeen tulotukea! Ennen oli vain 2 ja ihan hyvin hoitivat hommansa nyt 5? ja vielä kerkisivät laskea toimeen tulotuen! Asukkaita 5000? Aika uusilla autoillahan nuo ajelee! Jos 2000/kk euroa ois se lähtöpalkka niin paljon se tulee maksamaan kuntalaisille kun yllä pitävät 5:ttä. Täältä lakkautettiin poliisi(pari vuotta sitten), kela ei toiminnassa kuin kerran viikossa, työkkärissä yksi henkilö! Outoo vai mitä? Niin miksi soskun lastensuojelu yksikössä 5 henkilö?
ja aika levä peräsesti käyttävät niitä rahoja mitkä on suunattu lastensuojeluun! Päälikkö lupas kaikkea "joo saatte 400 euroa tarvehankintaan"? Niitähän ei kontroilla? ja mitään päätöksiä ei näkynyt missään papereissa edes sitä että sain sen 400 euroa?. Miks ei tehty päätöstä missä näkyy paljon annoitte minulle? Yrityksen johtaja ois jo saanut verottajan peräänsä mutta kuka valvoo soskun akkoja ja paljon oikeasti "antoivat" vai vetivätkö välistä ?
Ei päätöstä siitä että annoitte minulle 400 euroa!!!! Kaikki päätökset, jotka sain tiivistettynä! Yleensä pitäs olla päätös paperilla josta voi valittaa ei kopiona jotka kerättiin tietokoneelta tai keksittiin jälkeen päin?

jos ne ei tee toimeentulotukipäätöksiä niin miks sä oot saanu niiltä 400e? :D

ja sosiaalityöntekijöiden palkka on enemmän ku 2000e/kk.

Lastensuojeluun tarvehankintana!!!!! ;). Sori olin väärässä ne vastaa keski-karjalan lastensuojelusta! Voi raukka lapset ja aikuiset! En ole koskaan nähnyt noin ammattipätemättömiä henkilöitä soskussa kun tuolla! Ulkopuolinen vois tarkistaa näitten päätökset ja paperit! Ei menis verotuksessa läpi kun ei ole minullakaan paperia siitä että sain 400 euroa tarvehankintaan.

[QUOTE="vieras";25688855]Lastensuojeluun tarvehankintana!!!!! ;). Sori olin väärässä ne vastaa keski-karjalan lastensuojelusta! Voi raukka lapset ja aikuiset! En ole koskaan nähnyt noin ammattipätemättömiä henkilöitä soskussa kun tuolla! Ulkopuolinen vois tarkistaa näitten päätökset ja paperit! Ei menis verotuksessa läpi kun ei ole minullakaan paperia siitä että sain 400 euroa tarvehankintaan.[/QUOTE]

on annettu tavaroihin rahaa! Sehän pätee yrityksen kirjan pidossa!?:). Ei ole minulla päätöstä siitä että sain 400 euroa + 150 euroa lasten vaatteisiin! Säilytän kaikki päätökset! Niitä on vino pino tuolla kaapeissa! Oppia ikä kaikki.! Suosittelen!

[QUOTE="vieras";25688903]on annettu tavaroihin rahaa! Sehän pätee yrityksen kirjan pidossa!?:). Ei ole minulla päätöstä siitä että sain 400 euroa + 150 euroa lasten vaatteisiin! Säilytän kaikki päätökset! Niitä on vino pino tuolla kaapeissa! Oppia ikä kaikki.! Suosittelen![/QUOTE]

no mahtasko päätös olla postissa hukkunut. Koitas ny soittaa sinne sossuun, ei me täällä mitää asialle voida tehä ;)

no mahtasko päätös olla postissa hukkunut. Koitas ny soittaa sinne sossuun, ei me täällä mitää asialle voida tehä ;)

Luitko edes mitä siinä sanottiin? Eikös tämä ole mielipide juttuja mitä ees vastasit! Jos itse laitat jonkun sinua ihmetyttävän asian niin vastaanko vain "mitä hullu oot lähtenyt ..ootko otilla"! Ei se ole hävinnyt postissa! Ne ei vaan osaa työtään!