Just valmistuin sieltä, mutta koskeeko sun kysymys pääsykokeita ja pisteitä, vai mitä. Itse pääsin aikuispuolelle ja pisteraja taisi olla 70 silloin. Kaiketi pisteraja vaihtelee vuosittain. Muuten aika tiukka/teoriaosaamista vaativa koulu, verrattuna jos ja mitä olen kuullut esim. Diakissa tai Laureassa opiskelusta. Metropolia on myös hyvin painottunut sosiaalipedagogiikkaan, enemmän kuin nuo edm. Nämä olivat minusta hyviä asioita. Olen itse tyytväinen opetuksen laatuun ja koulutukseen.Pohjakoulutuksena siis ammattiopinnot nuorisopuolelta oli itselläni ennen amkta.