Sosiaalityöntekijöitä paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kerrotko tarkemmin työnkuvastasi? Mitä työ pitää sisällään? Hyvät ja huonot puolet? Minkä luonteiselle ihmiselle ala mielestäsi sopii?

Kiitos vastauksestasi. :)

nimim. alaa harkitseva.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä vasta opiskelen alaa, joten en osaa tarkemmin kertoa. Erittäin raskastahan se on.. Ja työmahdollisuuksia on paljon, ja meistähän on pula

mitä olet tykännyt opinnoista? Kuinka paljon luentoja, kirjatenttejä? Onko opiskelu kovin vaativaa? Kiinnostaa kovasti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minä vasta opiskelen alaa, joten en osaa tarkemmin kertoa. Erittäin raskastahan se on.. Ja työmahdollisuuksia on paljon, ja meistähän on pula

mitä olet tykännyt opinnoista? Kuinka paljon luentoja, kirjatenttejä? Onko opiskelu kovin vaativaa? Kiinnostaa kovasti. :)

Tosi raskasta se on ollu. Alkuvuosina luentoja oli paljon ja jokaiseen kurssiin liittyy sit kirjatentit, no meillä kirjat voi suorittaa myös esseillä.
Vaativaa se on, jos vaikka vertaa kasvatustieteisiin (jota siis oon lukenu sivuaineena).
Onneksi loppusuora jo häämöttää :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tosi raskasta se on ollu. Alkuvuosina luentoja oli paljon ja jokaiseen kurssiin liittyy sit kirjatentit, no meillä kirjat voi suorittaa myös esseillä.
Vaativaa se on, jos vaikka vertaa kasvatustieteisiin (jota siis oon lukenu sivuaineena).
Onneksi loppusuora jo häämöttää :)

Hmmm, kerrotko vielä millä tavalla raskaampaa? Jos vaikka vertaa juurikin kasvatustieteisiin, itsekin olen hieman sitä opiskellut. Onnea loppuopintoihin. :)

Yhteistyössä