L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:No minä en tajunnu tosta facebookista mitään. Ja kun tuo kielitaito on "hieman" ruosteessa niin tuo irc-galleria on just mulle sopiva![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Naamakirja sopii tämmöisile täti-ikäisille ihmisille paremmin. Sitäpaitsi naamakirjassa vaan kaverit näkee kuvat ja muut jutut, jos niin haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Naamakirja sopii tämmöisile täti-ikäisille ihmisille paremmin. Sitäpaitsi naamakirjassa vaan kaverit näkee kuvat ja muut jutut, jos niin haluaa.
niin galleriassakin =)
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:No minä en tajunnu tosta facebookista mitään. Ja kun tuo kielitaito on "hieman" ruosteessa niin tuo irc-galleria on just mulle sopiva![]()
senhän saa suomeksikki.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Facebook aikuisille, galleria teineille :xmas:
Facebookiin onkin K18. Sen huomaa.
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Facebook aikuisille, galleria teineille :xmas:
Galleria on mielestäni vain irkkaajille, kuten nimestäkin voi päätellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Facebook aikuisille, galleria teineille :xmas:
Galleria on mielestäni vain irkkaajille, kuten nimestäkin voi päätellä![]()