Sosiaalityöntekijä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
ja täysin tunteeton ihminen jolla ei ole ihan nupissa kaikki OK. Miten ihminen voi olla noin täysin tunteeton. Vie lapset toiselta ja viellä kaupan päälle väittää että olet hullu ja huumeitten käyttäjä vaikka ei ole väitteilleen todisteita. Joku taas ihme palaveri jossa kertoivat lapsesta ja miten oli mennyt. Sanoin suoraan ei tarvitse tiedän miten on heillä mennyt kun juttelin puhelimessa tytön kanssa. Heitä hoitanut ihminen rupes jo lähinnä huutamaan "miten voit tehdä päätelmäsi pelkän puhelimen välityksellä". No jos toinen tuntee lapsen tietää miten se käyttäytyy ja mitä sen mielessä liikkuu. En oikeasti voi enää sietää niitä ihmisiä. Eikä minun enää tarvitsekkaan sietää. He veivät minun lapset ilman järkevää selitystä. Ilman että tutkivat oliko lastensuojelu ilmoitukset aiheellisia! Jos ei mitään muuta hyvää huostaanotossa niin se että: kiitos jumalalla pääsin noista eroon. Asiaa voi muutenkin hoitaa kuin noitten hulluks haukkujen toimesta. Ja paha yleensä saa palkkansa! Tavalla tai toisella.

[QUOTE="kkk";24760495]:hug:..silti, miksi ihmeessä elämäsi on siinä pisteessä, että lapset on viety. Oletkohan sitten ollut väärässä seurassa. On sulla myös vastuu[/QUOTE]

vastaan käskyjä. Ainakaan sosiaalitoimen puolesta. Nyt tiedän mitä tarkoittaa tukiverkosto mitä neuvolassa toitotettiin. Se tukiverkosto puoltaa sinua näiltä sosiaalityöntekijöiltä. Olin Yhteistyö haluton näin luki päätöksessä kun kiirreelisesti veivät. Ja täyttä puppua niissä papereissa. Mietin kuka tästä kärsii eniten ne niin lapset. Mitä pahaa ne teki jos äiti ei kuuntele soskun pään aukomista. "Se pieni poika kattelee lehtiä ja aina osottaa että äiti". Se ei viellä osaa muuta puhua. Nää sanoaa vaan että oisko äitillä antaa kuvaa?

Se kannattaa miettiä silloin kun ne lapset asuu kotona vielä että miten elää saadakseen myös pitää heidät kotona ilman että sossut on kuvioissa mukana.Kyllä ne ihan aiheesta huostaanotot tekee.Harvalla biovanhemmalla vaan on munaa myöntää että omasta elämäntyylistä ne on viety.Ja että itsessä on ollut syy.

[QUOTE="vieras";24760725]vastaan käskyjä. Ainakaan sosiaalitoimen puolesta. Nyt tiedän mitä tarkoittaa tukiverkosto mitä neuvolassa toitotettiin. Se tukiverkosto puoltaa sinua näiltä sosiaalityöntekijöiltä. Olin Yhteistyö haluton näin luki päätöksessä kun kiirreelisesti veivät. Ja täyttä puppua niissä papereissa. Mietin kuka tästä kärsii eniten ne niin lapset. Mitä pahaa ne teki jos äiti ei kuuntele soskun pään aukomista. "Se pieni poika kattelee lehtiä ja aina osottaa että äiti". Se ei viellä osaa muuta puhua. Nää sanoaa vaan että oisko äitillä antaa kuvaa?[/QUOTE]

Oikein, edes lasten takia ei kannata antaa sossutätien hyppiä nenille. En tosin tiedä tilanteestasi muuta kuin mitä olet tänne kirjoittanut.

että pääsette tähän mukaan. Olen koulukodin kasvatti ja miksi koska olen elänyt yksin 9 veestä asti yksin. Hoisin taloutta ja kettuilin äitille kun ei ollut kotona. Yläasteelle päästyä aloitin juomisen. Äiti löyti itselleen uuden miehen jonka kanssa en tullut toimeen. Äiti pisti minut koulukotiin. Pääsin koulukodista ja olin vaan yksin soskun varassa. Minun olisi pitänyt saada ne kuuluvat toimeentulo avustukset kun olin 18 mutta en saanut. Älysin vasta nyt mitä mitä olisi pitänyt saada. Koko elämä 25 veehen kiristystä ja painostusta. By sosku. Elin home kämpässä ja sosku autto ei yhtään. Äiti toivo minun kuolevan että pääsis tuosta riesasta eroon. Tapasin pojan ja tulin raskaaksi. Voi hyvä sitä hössötystä kun vauva synty ja vaatimuksia. Kuuntelin esikoisen aikaan mutta en toisen saatuani. Erosin esikoisen isästä ja muutin pois. tapasin miehen joka ei kuitenkaan halunnut enää lasta. Jäin yksin koska muutin takasin tähän tuppu kylään (jota kadun suuresti). Kukaan ei auttanut ja jos soskulta pyysin apua niin sain vaan kielteisen vastauksen. En saanut monia lastensuojelu ilmoituksia kunnes sitten kun poika täytti 2. Sitten tuli enemmän kuin laki salli. Satuin vaan pyytämään tukiperhettä. Ja tää on tiivistelmä. Olen tuon 2 vuotisen elämän aikana menettänyt monta tärkeää ihmistä kuitenkaa masentumatta. En masennu nytkään vaan tiedän jostakin että jotkut teki väärin ja saan lapset kotiin. En suostu kiristykseen en nyt enkä koskaan. Osaan hoitaa lapsiani ja koti on aina puhdas koska kärsin allergiasta jonka teki home. Poika oli päivähoidossa eikä mitään valitusta vaan sanottiin että mukava poika. yksityis kohdista pitää jo kirjottaa kirja joten tiivistin. Ja minulla on todisteet. En ole päihteiden käyttäjä vaikka join. "Siten sitä aina jaksaa kun saa vapaasti mennä". Se oli minun tarkotus kun pyysin tukiperhettä koska oma äiti ei kuulma hoida minun lapsia. Mutta en pyydä enää jos raportissa lukee että ankean olonen ja nuutunut kun toivat lapset.(oisko ollut krapula)

Sosiaalityöntekijä ei tee päätöksiä huostaanotosta yksin.

Niin, huostaanottopäätökseen ovat vaikuttamassa mm. moniammatillinen työryhmä jotka perhettä, lapsia, asianomaisia näkemättä ja kuulematta antavat sosiaalityöntekijän oman näkemyksen perusteella puoltavia tms. lausuntoja. Hassua eikö totta ;)

Rikoksia voisi tutkia samalla tavoin. Ehkä alkaisi silmät avautumaan millä tavoin "oikeusvaltio" toimii. Voisi tutkia ja hutkia linnaan kenet huvittaa.

Jännä muuten, miten eräs tuttu lääkäri sanoi erään lapsen kohdalla, että "siinä mentiin kylllä pieleen" kun oli huostaanotettu. Mutta ketäpä se hetkauttaa?

Mitkä perusteet kiireellisen huostaanoton päätöksessä luki? Kai tiedät että kiireellinen huostaanottoa ei tehdä heppoisin perustein. Ja sitten vasta aletaan valmistella virallista, loppulista huostaanottoa.

Tuntuu, että lapsuudestasi ja nuoruudestasi johtuen, näet sosiaalityöntekijät jonain paholaisen massana, etkä ymmärrä, että he koittavat ajaa lapsen etua. Ellet suostu yhteistyöhön etkä heitä auta näkemään lapsen kannalta asiaa, se ei todellakaan tilannettasi auta. Koitaisit päästä omista traumoistasi ja ymmärtää että nyt on kyse sinun lapsestasi. Ei sinusta lapsena enää.

Mitkä perusteet kiireellisen huostaanoton päätöksessä luki? Kai tiedät että kiireellinen huostaanottoa ei tehdä heppoisin perustein. Ja sitten vasta aletaan valmistella virallista, loppulista huostaanottoa.

Tuntuu, että lapsuudestasi ja nuoruudestasi johtuen, näet sosiaalityöntekijät jonain paholaisen massana, etkä ymmärrä, että he koittavat ajaa lapsen etua. Ellet suostu yhteistyöhön etkä heitä auta näkemään lapsen kannalta asiaa, se ei todellakaan tilannettasi auta. Koitaisit päästä omista traumoistasi ja ymmärtää että nyt on kyse sinun lapsestasi. Ei sinusta lapsena enää.

Vastaus oli :Yhteistyö haluton. En ollut humalassa tai päihteissä olin pesemässä ulkoterassia.Enne sitä käytiin kaupassa ja tytön ensimmäinen päivä koulussa ja sano kun ajettiin pyörällä kauppaan että "hänen paras päivä ikinä". Kunnes tuli soskun eukot päätöksien kanssa.

Olen pahoillani siitä, mitä olet joutunut kokemaan. Joka tapauksessa tahdon vastaiset huostaanotot käsitellään hallinto-oikeudessa, joten en millään usko, että turhia huostaanottoja tehtäisiin. Vanhemmat pystyvät harvoin olemaan objektiivisia näissä asioissa. Huostaanottoa edeltää aina kaikki muut toimenpiteet ja uskon, että jos huostaanottoon päädytään, silloin on tosi kyseessä.

Sosiaaliviranomaisilla ei tahdo resurssit tai aika riittää kunnolla räikeisiinkään ongelmiin. En siis jaksa uskoa että huvikseen ja vittuillakseen huostaanottaisvat "kunnon vanhempien" lapsia.

ensinnäkin. kiireelliseen huostaan jos on otettu, niin todella hyvä. silloin on katsottu että lapsen oleminen luonasi on hänelle todella vaaraksi. huostaan otto on AINA viimeinen keino. silloin kun avohuollon tukitoimen piteet eivät ole riittäneet jne.

Olen pahoillani siitä, mitä olet joutunut kokemaan. Joka tapauksessa tahdon vastaiset huostaanotot käsitellään hallinto-oikeudessa, joten en millään usko, että turhia huostaanottoja tehtäisiin. Vanhemmat pystyvät harvoin olemaan objektiivisia näissä asioissa. Huostaanottoa edeltää aina kaikki muut toimenpiteet ja uskon, että jos huostaanottoon päädytään, silloin on tosi kyseessä.

kuka kuuli minua? No sosiaalityöntekijät! Ja päätösten perusteella ne voi kirjotella ihan mitä haluaa. "Henkilö varmaan hakkasi" lapsiaa kuka todistaa jos sosiaalityöntekijä kirjottaa noin. Hänen mielipide! Ne voi kirjottaa ihan vaan mitä ne haluaa. Jos et sano mitään ne kirjottaa jotain raskauttavaa onhan heillä tosiaan työpaikka kyseessä! Teinkö nyt väärän huostaanoton? Jos olet yksin sosiaalityöntekijöiden kanssa niin voin sanoa sanelukone mukaan. Ja ketkä tässä on sekopäitä? Sairaita ihmisiä joilla ei todellakaan ole oikeutta tehdä noin vaikka voitte pyörtää lakia!

ensinnäkin. kiireelliseen huostaan jos on otettu, niin todella hyvä. silloin on katsottu että lapsen oleminen luonasi on hänelle todella vaaraksi. huostaan otto on AINA viimeinen keino. silloin kun avohuollon tukitoimen piteet eivät ole riittäneet jne.

kun en vaan enää jaksanut noitten höyry päitten kanssa keskustella jotka näytti olevan aina oikeessa. Minuun koskee eniten vaan kun en halua sitä näyttää enkä näytä! Joka kerran kun menet sinne missä lapset ovat sinusta tehdään raportti. niin kuin lapsen synttäri lahjoista? Siksi en mene paikkaan missä lapset ovat!

sen tiedät että kukaan ihminen halua samaa lapsuutta mitä itse koki! Samoin. ja lapset joutuu kokemaan sen pelottumuuden mitä itse koin kun ei ollut äitiä joka välittää. Ei niissä huostaanotto paikoissa valitä kukaan miltä sinusta tuntuu- Se on se raha mikä puhuu! Hei olen sen kokenut! En edes käyttänyt huumeita mutta minulle tarjottiin josta kieltäydyin. En käyty nyt enkä koskaan! Eikä käytä minun lapset sen voi vannoa. Lääke voi olla huume jos sitä väärin käytetään!

Puhut niin sekavasti, että joku sinulla on nyt kyllä vialla. En saa mitään selkoa siitä mitä yrität sanoa, tai mitä on tapahtunut. Ihan päättömiä lauseita. Ja vielä yrität selittää että turhaan vietiin, koitappa nyt katsoa peiliin, sieltä ne ongelmat löytyvät.

Jos olet se sama joka aiemminki täällä kirjotellu nii kyllä nuo jutut ja sanat lauseina on jotenki sekavia. Joskus voi laittaa järkytyksen piikkiin mut kyllä kaikki järkytyksestä selviää. Ehkä sekotan johonki muuhun.

Muistutan vaan lukijoita että viranomaisilla ei oo oikeutta sanoa kantaansa näihin juttuihin, lopulta ei tiietä todellisuutta, vain se mitä "ehkä omasta mielestään" väärinymmärretty lasten vanhempi sannoo. Ja sosiaalitapauksilla on kyky kaunistella asioita, saaha ihmiset kuvittelemaan muuta ko todellisuus.

Ja ap, en tarkota sinua, mut haluan että sinunKIN kirjotuksiin varaudutaan eikä aloteta jotaki taistoa koko palstan voimin viranomaisia vastaan, ko totuutta ei tiietä.

Voimia mie sulle toivotan joka tapauksessa. :kiss:

• Tykkää
Reactions: muhvi
[QUOTE="vieras";24762419]Puhut niin sekavasti, että joku sinulla on nyt kyllä vialla. En saa mitään selkoa siitä mitä yrität sanoa, tai mitä on tapahtunut. Ihan päättömiä lauseita. Ja vielä yrität selittää että turhaan vietiin, koitappa nyt katsoa peiliin, sieltä ne ongelmat löytyvät.[/QUOTE]

vitun narsistit. Osta sana kirja jos et tiedä suomea.

Voi miten ihminen voikaan olla sekaisin tajuamatta sitä itse. Onhan sulla psyykelääkkeet kohdallaan? Sääliksi käy kun et sitä itse edes näe, vaan ajattelet muiden vaan kohtelevan sinua kaltoin. Tekstisi on täysin järjetöntä, ja sanot muille, että ostakaa sanakirja. Toivottavasti saat apua ja tokenet tuosta vielä.

Yhteistyössä