sormuksen pienentäminen jossa kolme timanttia keskellä..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26701960]No minä ratkaisin asian sillä, että laitoin kihlasormuksen eteen, ei pääse tippumaan.[/QUOTE]

koitin jo,silti se tippuu sieltä pois..siis sormesta pois niin pitää käydä pienentämässä,kunhan vaan tietäisi että onnistuuko se..luulisi et onnistuu kun sormuksia voi suurentaa ainakin niin miksei voi pienentää..

minä olen pienentänyt vihkisormuksen jossa 14 timanttia. Hankalaa se oli, mutta kyllä ne sen pienensi. Tämä oli v. 2005 ja maksoi muutamia kymppejä silloin. Nyt varmasti paljon kalliimpi

[QUOTE="vieras";26702007]No kun kurkkaat sinne sisälle, huomannet että kaiverrukset estävät pienentämisen.[/QUOTE]

no tuota ei ole kaiverrettu kylläkään vielä :D
se jäi se kaivertaminen aikoinaan siitä ja ainoastaan kihlasormus on kaiverrettu..eli sekään ei ole ongelma.

minä olen pienentänyt vihkisormuksen jossa 14 timanttia. Hankalaa se oli, mutta kyllä ne sen pienensi. Tämä oli v. 2005 ja maksoi muutamia kymppejä silloin. Nyt varmasti paljon kalliimpi

minulla vai kolme aika pientä timanttia tuossa edessä.. :)
mietin vain kun perintösormus ja se on vuodelta 1975 ettei vaan menisi kokonaan rikki kun on kuitenkin aika arvokas minulle,ainakin tunnepuolella :)

minulla vai kolme aika pientä timanttia tuossa edessä.. :)
mietin vain kun perintösormus ja se on vuodelta 1975 ettei vaan menisi kokonaan rikki kun on kuitenkin aika arvokas minulle,ainakin tunnepuolella :)

Niin minullakin on perintösormus ja siksi kysyin tarkkaan, että onnistuuko. Oli se onnistunut, mutta ensin hiukan epäilivät. Kaiverrustakaan ei siihen oikein saanut tehtyä, mutta eipä sillä väliä.

Yhteistyössä