P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Häntä pannaan toiseen korvaan... Minua vaan aina mietityttää kuka "hän'" on?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Häntä pannaan toiseen korvaan... Minua vaan aina mietityttää kuka "hän'" on?
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Sormileikkibiisistä tulee kyllä mieleen jotain ihan muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Sormileikkibiisistä tulee kyllä mieleen jotain ihan muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Häntä pannaan toiseen korvaan... Minua vaan aina mietityttää kuka "hän'" on?
Timppa, me ollaan pelottavan samankaltaisia :|![]()
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Ja "Joka ilta kun lamppu sammuu...".
Alkuperäinen kirjoittaja tike:Ooolen pieni nalle vain pullea........
Alkuperäinen kirjoittaja Pokela:Muistattekos lapsuudesta tämän laulun?
Mitä muita lauluja muistatte?
Alkuperäinen kirjoittaja tike:Ooolen pieni nalle vain pullea........
Alkuperäinen kirjoittaja Pokela:Alkuperäinen kirjoittaja tike:Ooolen pieni nalle vain pullea........
"Heipä hei! Hyvää iltaa. Luppakorva seikkailee taas. Luppakorva nimen sain, korvani nääs lerputtaa. Olen pieni nalle vain, pehmeä. Lasten kanssa viihdyn ain'. Olen pieni nalle vain, pullea. Lapset mua rakastaa."
![]()