sopimusyrittäjät/prosentilla olevat kauneusalan immeiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt ilman nikkiä kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt ilman nikkiä kyselen

Vieras
mitä maksatte vuokraa???
prosentilla suhde: mulla 35/65 nyt ja omistaja haluaisi korottaa 50/50 joka mielestäni kohtuuton, ja pikkukaupungissa...

pliis vastatkaa ihan vaikka harmaana

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Noh, sillon ku tein noita hommia en ois ikinä suostunut maksamaan50% sehän on ihan käsittämätön suhde :o
mitä maksoit sitten, kun kukaan ei kerro koskaan mitään:(, minunkin mielestä tuo pyydetty 50/50 on ihan liikaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Noh, sillon ku tein noita hommia en ois ikinä suostunut maksamaan50% sehän on ihan käsittämätön suhde :o
mitä maksoit sitten, kun kukaan ei kerro koskaan mitään:(, minunkin mielestä tuo pyydetty 50/50 on ihan liikaa

No mulla oli ihan kiintee tuolinvuokra. Yhes paikas ois ollut prosentilla ja se ois ollut alkuun 25% ja sit 30%... Eli ei lähellekään tuota 50%:a

eihän prostenteilla ole merkitystä vaan sillä mitä sillä saa? jos 50 - 50 sisältää vain vuokrapaikan niin on kallis...
mutta sisältääkö esim. teosto, gramox maksut, kassakoneen, korttipäätteen, nettiliittymän, veden, sähkön,vakuutuksen, markkinoinnin, esim. ikkunateippaukset, hinnastot ja muut esitteet, lehtimainokset, tuotteet, kalusteet, onko tila remontoitu vai tyydyttävän kuntoinen, onko asiakkaist, saatko asiakas hankintaan apua, siivouskulut jne... ensin kannattaa laskea todelliset kulut ja riski, sitten miettiä mikä on kallista... vuokranantaja maksaa kuitenkin verot tuloista eli ei hänellekään ihan mahottomia jää... ottakaa kokonaisuus huomioon...

moi kaikille! saimme koulusta tehtäväksi minä yrittäjänä esseen ja olisin juuri kiinnostunut tästä sopimusyrittäjyydestä et olisko mahdollista saada jotain tietoa teiltä kokeneilta et mistä pitäisi aloittaa ja mitä kaikkea suosittelette :) kiitoksia etukäteen!

Yhteistyössä