Sopiiko tällainen mekko lihavalle?

• Viestiketjun aloittaja "Polkadot"
  • Ensimmäinen viesti
Saraldo
Mun mielestä sopii ehkä muuten, mutta helma sais olla pitempi. Mä en ainakaan laittaisi hametta joka päättyy polvien yläpuolelle. Ja mulla on siis myös reilusti ylipainoa, sellaiset 45kg.

hellsbells
Meneehän tuo paitana. Ton kokonen leidi tarvittis kyllä vähän pidemmän, että sopis mekkona.
Tämä ihan vaan mun mielipide, että turha kenenkään vetää herneitä nenään.

"vieras"
Taas tää värikäspipsapostaaja iski. Alkaa olla jo jokapäiväistä.

Miksi kaikki blogipäivitykset pitää tänne kertoa? Nehän on jo siellä blogissa, tää on ihan eri foorumi.

"Polkadot"
En ole se postaaja joka eri keskustelufoorumeilla linkittää tota blogia vaan kysyin ihan siksi kun mietin että onko lihavalla sovaliasta olla mekko? Enkä nyt tarkoita päästä varpaisiin kaiken peittävää mekkoa vaan just tommosta ku tolla bloggaajallakin.

minnee
[QUOTE="Polkadot";26783956]En ole se postaaja joka eri keskustelufoorumeilla linkittää tota blogia vaan kysyin ihan siksi kun mietin että onko lihavalla sovaliasta olla mekko? Enkä nyt tarkoita päästä varpaisiin kaiken peittävää mekkoa vaan just tommosta ku tolla bloggaajallakin.[/QUOTE]

Totta kai lihavankin on soveliasta käyttää mekkoa! :) Ehkä laittaisin jalkaan sukkikset, legginsit tms. että polvet näyttäisivät hieman hehkeämmiltä, mutta muuten: miksikäs ei.

Päärynäinen
Siis toihan on oikeasti tunika, ei mekko: http://www.yoursclothing.co.uk/P/Navy_Stone_Spot_Print_Tunic-(13738).aspx

Mulla on sama sinisenä, valkoisilla palloilla, ja käytän tietenkin alaosan kanssa. Se, sopiiko se sulle ap, riippuu ihan vartalonmallista. Mun mielestä ei sopisi omenalihavalle, kun siinä on sen verran paljon rypytystä tuossa rintojen alla. Mä olen enemmän päärynänmuotoinen, ja rypytys osuu mulla vähän alemmaksi kuin noissa Pipsan kuvissa (pienemmät rinnat kai), ja se on mun mielestä ihan ok näköinen tunika. Käytän töissä lyhyehkön neuletakin ja kapeiden housujen kanssa.

"Polkadot"
Alkuperäinen kirjoittaja Päärynäinen;26784009:
Siis toihan on oikeasti tunika, ei mekko: Navy & Stone Spot Print Tunic plus size 16,18,20,22,24,26,28,30,32

Mulla on sama sinisenä, valkoisilla palloilla, ja käytän tietenkin alaosan kanssa. Se, sopiiko se sulle ap, riippuu ihan vartalonmallista. Mun mielestä ei sopisi omenalihavalle, kun siinä on sen verran paljon rypytystä tuossa rintojen alla. Mä olen enemmän päärynänmuotoinen, ja rypytys osuu mulla vähän alemmaksi kuin noissa Pipsan kuvissa (pienemmät rinnat kai), ja se on mun mielestä ihan ok näköinen tunika. Käytän töissä lyhyehkön neuletakin ja kapeiden housujen kanssa.
Mä oon omenavartaloinen joten tuo ei vissiin sitten olisi hyvä mun päällä? Tuo bloggaajakin taitaa olla päärynävartaloinen?

Päärynäinen
[QUOTE="Polkadot";26784030]Mä oon omenavartaloinen joten tuo ei vissiin sitten olisi hyvä mun päällä? Tuo bloggaajakin taitaa olla päärynävartaloinen?[/QUOTE]
Joo, ainakin mun mielestä blogaaja on päärynävartaloinen. Mutta hei, jos tykkäät tunikasta niin tilaa ihmeessä kokeiluun, myyt sitten pois jos ei sovi :) Ja onhan tuolla Yoursin sivuilla muitakin mekkoja.

"viksu"
Mielestäni kaunis tunika ja sopiii ylipainoiselle mutta polvet todella saisi peittää jotenkin etteivät kiinnitä liikaa huomiota. Joko pidempi helma tai sitten todella ne legginsit!

• Tykkää
Reactions: Pinki
"vieras"
[QUOTE="Polkadot";26784030]Mä oon omenavartaloinen joten tuo ei vissiin sitten olisi hyvä mun päällä? Tuo bloggaajakin taitaa olla päärynävartaloinen?[/QUOTE]
Jos kasvikunnasta pitää hakea vertailukohde niin kyllä tuo on jättiläiskurpitsa :O

Rohkea nainen. Itekin kuin sotanorsu mutta en ikinä uskaltais kokokroppakuvaa laittaa mihinkään.

Mekko on nätti, istuu hyvin ja peittää kivasti vatsan, mutta helma sais olla paljon pidempi taikka leggarit alle. Bloggaajalla ainakin paksut jalat.

Yhteistyössä