V
v
Vieras
Oletko koskaan jutellut ensimmäisen avovaimon kanssa? Hänellä olisi varmaan sama tarina kerrottavana.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Sh-op : Yritin tehdä kaikkeni tutustumisvaiheessa saadakseni selville mahdolliset narsistiset piirteet ja addiktiot, etten vain tekisi samaa virhettä uudelleen. Mies kuitenkin teki selväksi, että hän ja eksäni olivat kuin yö ja päivä. En minä osannut, enkä oikein edes uskaltanut epäillä hänen kertomuksiaan ja olemustaan, vaikka vihjeitä tulikin silloin tällöin jo alussa. Alkoholistakin mies kertoi useampaan kertaan, ettei olutta juo kuin pullon pari vuodessa. Ei ole todellakaan hänen juttunsa. Myöhemmin, kun meni siideriä, konjakkia, punaviiniä perusteli vain, ettei koskaan puhunut kuin oluesta...
Ex-avovaimo suojelee itseään. Hänen etunsa mukaista on olla sekaantumatta asioihin, kun on jo päässyt miehestä eroon.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Laitoin kerran asiallisen tekstarin hänen entiselle avovaimolleen. Hän vastasi, että teidän on selvitettävä asiat keskenänne ja kaikkea hyvää perheellenne.
Sinne suuntaan mies näyttelee edelleen. Vanhemmille lapsilleen ei ole 2 vuoteen kertonut työttömyydestä ja totaalisesta rahapulastaan, vaan minun on ollut venyttävä valheen peittelyn rahoittamiseen myös.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Laitoin kerran asiallisen tekstarin hänen entiselle avovaimolleen. Hän vastasi, että teidän on selvitettävä asiat keskenänne ja kaikkea hyvää perheellenne.
Sinne suuntaan mies näyttelee edelleen. Vanhemmille lapsilleen ei ole 2 vuoteen kertonut työttömyydestä ja totaalisesta rahapulastaan, vaan minun on ollut venyttävä valheen peittelyn rahoittamiseen myös.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Vatvon siksi, koska elinpiirini on kaventunut ja kavennettu lähinnä siihen, että olen ypöyksin lasten kanssa kotona aina. Kenellekään en ole saanut puhua ja kaikki on minun syytäni. On vaikea hahmottaa, mikä on normaalia. Olen myös yrittänyt muuttua monin tavoin, koska mies on lupaillut kaiken muuttuvan, kunhan olen oikeanlainen. Hän on myös luvannut parempaa, kunhan löytää töitä jälleen. Olen halunnut uskoa häntä.