Sopiiko häihin tällainen mekko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XL naaras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

XL naaras

Vieras
Samya - Abstract Print Dress - Stylistpick

Pipsa siis aikoo laittaa tuollaisen mekon kuulemma kaverinsa syyshäihin ja sitten siihen ilmeisesti samanvärinen kirjekuorilaukku. Lisäksi ilmeisesti mustat legginssit ja bolero.

Mekko on kaunis eikä blogissa näkyvä laukkukaan hassumpi on, tosin se nyt ei kunnolla siellä näkynyt. Mutta missään nimessä ei saisi laittaa legginssejä häihin! Ja toivon ettei tämä bolero jonka Pipsa aikoo laittaa, ole kumpikaan niistä mitä siellä blogissa on esillä.

Blogissa kyllä puhuu legginsseistä. Onhan siellä jotkut koettaneet sanoakin että sukkahousut pitää olla mutta Pipsa jankkaa vain legginsseistä. Eikö se sitten ymmärrä ettei häihin saa mennä noin pukeutuen? Tai saa mutta siinä kyllä loukkaa avioparia.

[QUOTE="vieras";28888825]Blogissa kyllä puhuu legginsseistä. Onhan siellä jotkut koettaneet sanoakin että sukkahousut pitää olla mutta Pipsa jankkaa vain legginsseistä. Eikö se sitten ymmärrä ettei häihin saa mennä noin pukeutuen? Tai saa mutta siinä kyllä loukkaa avioparia.[/QUOTE]

Miten hyvin tunnet ko avioparin tai tiedät minkä tyylinen aviopari on tai minkä tyyliset häät on tulossa? Ei kaikki häät ole samanlaisia eikä kaikkiin häihin pukeuduta täysin saman kaavan mukaan.

[QUOTE="vieras";28888957]Sehän on arkivaate, eikä mikään juhlavaate.[/QUOTE]

Onko sulle sukkahousut ainoastaan juhlavaate? Entä mekko?

Mä käytän arkena sukkahousuja, legginsejä, mekkoja, hameita.. Mitä mun sit pitäis valita päälle häihin?

[QUOTE="huhhuh";28888987]Koska pitkät kalsarit ei oo ennenkään ollut juhlavaate, miksi siis ois nykyäänkään.[/QUOTE]

Aika ja muoti muuttuu. Legginsit ovat yhä useammin sukkahousukangasta eivätkä varsinaisia "kalsareita" kuten ennen. Ne ovat siis kuin sukkahousut, mutta paljastavat jalkapöydän/säären. Mun mielestäni se tekee mahdolliseksi sen, että legginseihin on mm. helpompi yhdistää erilaisia kenkiä kuin sukkahousuihin. Legginsit ovat suurimmalta osin mitaltaan myös hyvin säädyllisiä ja häihin tulisikin luultavasti valita mahdollisimman pitkä legginsimalli.

[QUOTE="huhhuh";28888987]Koska pitkät kalsarit ei oo ennenkään ollut juhlavaate, miksi siis ois nykyäänkään.[/QUOTE]

No siksi että ennen oli ennen ja nyt on nyt.

Mitä tuolla perusteella laitetaan juhliin ylle? Rokokooasu? 20-luvun mekko ja pitkät helmet? 70-luvun housupuku? Kasariolkatoppaukset?

BTW, ennen ei ollut tietokoneitakaan, joten miksi käytät sellaista nyt???

• Tykkää
Reactions: Mamma91
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;28889099:
Öö, tuossa ylempänä,olevassa lainauksessa...että leggareihin on helpompi. Ja sitä en tosiaankaan tajua, että miten.

Leggareihin helpompi = Sukkiksiin vaikeaa?

Kyllä mä ainakin osaan sukkiksiin yhdistää kenkiä. MUN oma mielipiteeni on, että jotkut kengät, esim. ballerinat näyttävät leggareiden kanssa paremmilta kuin sukkiksien.

"Teri Niitti kesähäiden tyylivirheistä: Legginseillä voi vaikka pyyhkiä pöydän""

Teri Niitti kesähäiden tyylivirheistä: "Legginseillä voi vaikka pyyhkiä pöydän"